Het was wel deze week dus het kan ook aan het weer hebben gelegen, gitaar was mijn Stender Fretoblaster.
Ok ik hou wel op, maar in een week met én Austin Powers én Dude where's my car op tv is het lastig te laten :oops:
Printable View
Het was wel deze week dus het kan ook aan het weer hebben gelegen, gitaar was mijn Stender Fretoblaster.
Ok ik hou wel op, maar in een week met én Austin Powers én Dude where's my car op tv is het lastig te laten :oops:
hmm vast het weer waardoor de buizen in je amps heter/warmer waren en dus betere TOOOONE.
Waarom denk je dat RW beter hout gebruikt dan Yamaha ? , ik geloof er namelijk geen reet van en dat kan haast ook niet voor die prijs tenzij ze illegaal kappen .Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
Ik denk dat ze speciale tone getunede lak gebruiken , sound lak .
Dat is het natuurlijk verdomme :o , sound lak :-D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
whaha goeie grap :-D
meen je toch niet serieus? :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stitch
De grootste grap is en blijft een Richwood appreciation topic van meer dan 10 posts...
Op naar de 100 pagina's :P
EDITCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
hm...nja....kheb even mn postje veranderd.........t scheen nogal kleinerend/neerbuigend blabla te zijn......dus dit is een nutteloze post..... :lol:
Nu profileer je Grayfink als een domme sukkel, terwijl hij gewoon een goede grap maakte.....
oh....... :-(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
(maar als dat zo is, waarom gaan genoeg mensen er dan serieus op in?? en uhm...ja, sorry, maar t kwam niet op mij over, maar goed, ik edit mn post wel ff)