26 april the Italian Dire Straits
17 juni 3 Doors Down
Printable View
26 april the Italian Dire Straits
17 juni 3 Doors Down
Aanstaande vrijdag naar een tributeband van KISS.
Dinsdag naar Steven Wilson in Antwerpen! Holy fuckin shit dat gaat vet worden!
Tien juni naar Mastodon, ook in Antwerpen! Als dat niet vet gaat worden...:satisfie:
Wellicht interessant voor de Achterhoekers onder U........
Vrijdag a.s Errorhead in de Alte Molkerei in Bocholt Duitsland
Verder geeft gitarist Marcus Deml daar zaterdag a.s een clinic/workshop:
http://www.alte-molkerei.info/cms/vo...0313-12-h.html
Ik ga naar Pain of Salvation, met Anneke van Giersbergen in het voorprogramma.
Verder ga ik a.s. zondag in ieder geval naar Riverside. Nu zag ik gisteren dat Paul Gilbert a.s. zondag ook in Nederland optreedt (in de Boerderij) dus ik baalde er al een beetje van dat ik hem weer zou moeten missen. Nu is het concert van Riverside echter al om 19.30 afgelopen. Dat geeft me net de gelegenheid om van Weert naar Zoetermeer te rijden...
Heb hier kaarten op mijn bureau liggen voor Joe Satriani! Ik en een maat van me gaan daar binnenkort heen.
Ben erg benieuwd!
Haha, op zich zou het kunnen. Is een uur en veertig minuten rijden. En dat zou nog beste gaan, ware het niet dat nu blijkt dat Paul Gilbert geen voorprogramma heeft. Aangezien hij al om half 9 begint ga ik dat inderdaad niet redden (waar zijn de support acts when you need them ;)). Volgende keer beter!
Ik ga ook samen met mede-forumlid Markmoos naar Paul Gilbert zondag! Heb er zin in! Jammer dat je niet kan Aikara, andere mensen die er nog over denken te gaan?