Zodra die legaal te gebruiken is wil ik m wel hebben. Maar Illigaal zenden gaan we maar niet doen...
Printable View
Zodra die legaal te gebruiken is wil ik m wel hebben. Maar Illigaal zenden gaan we maar niet doen...
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ik stoor me er niet zo aan ;)
Mijn Sennheiser zende clipte trouwens ook enorm, zelfs op een ToneZone. Input volume zo laag mogelijk gezet, maar nog steeds ging hij over z'n nek. De X2 heeft daar helemaal geen last van. Input volume = output volume.
Ook klopte het volume niet wat er uit kwam, te veel instellingen, heeft eigen adapter nodig en past niet op een pedalboard.
Genoeg redenen om een X2 te kopen (naast de geluidskwaliteit).
Nocki... Foto's van je achterkant???
En dan bedoel ik uiteraard je rack!!!
Helemaal gaaf verder... grrrrrrrr.... ;-)
hihi. nog even wachten tot het echt af is. tot nu toe is het nog een klein beetje rommelig wan tik ben nog aan het rommelen met wat dingetjes. maar zodra ik dat met trots durf te laten zien komt dat ook nog!
Op speciaal verzoek (Nocki ;) ), een update van mijn rack.
Nu met 2 BagEnds S12-D's (en gefrituurde 2/50/2 :()
http://i246.photobucket.com/albums/g...s/IMG_7350.jpg
Kan er nog steeds niet over uit hoeveel punch die dingen hebben, om van laag maar niet te spreken. Heb mijn bass een stuk terug moeten draaien om niet teveel te 'boemen'. (en ik was een 4x12 gewend, zie achtergrond)
Lekker zijn ze he, die Bag Ends! Ik heb dezelfde. Ze gaan er op als een dolle. Onze nieuwe toetsenist zei laatst: "Ik dacht, dat kan nooit veel zijn die 2 kleine kastjes(4x12 muren gewend), maar man wat komt er een bal geluid en een vet vol geluid uit, niet normaal!"
Het valt dus zelfs toetsenisten op hoe goed ze zijn.
hey snarenplukkers,
Kom net kijken,ben geswitched van een marshall avt 275 (2000 serie) naar de preamps in de gt8 en een eindtrap met een kast van behringer.
Het is niet veel,maar ben op weg
http://i244.photobucket.com/albums/g...1042008026.jpg
te koop : blade california custom en marshall avt 2000/275 stereo 2*75 watt met digitaal effectencentrum van alesis
tja... plek zat he,weet alleen niet zo goed wat er nog in zou moeten anders dan een goeie racktuner en een draadloos setje.
Het klinkt als een tierelier....gebruik de twinamps uit de gt8 (hughes and kettner triamp)in stereo geschakeld voor high gain spul en de jazzchorus 120 voor de cleane shit... de crown pompt twee keer 320 watt naar de behringer kast die trouwens voor zo'n lowbudget kast boven verwachting klinkt (bugera speakers) het is zo'n surround kast. verder levert de gt8 alles wat ik aan effecten nodig heb...wat trouwens niet veel is....gebruik echt alleen de twinamp zonder opsmuk voor highgain en voor soleren een ietsiepietsie delay.
clean ach ja de jazzchorus...wat moet je daar aan toevoegen?
groeten,Olaf
n.b. iedereen is welkom om het eens uit te proberen...laat maar horen