er staat nu een Richwood strat op gitaarmarkt, nu maar hopen dat het een goldlabel is....
Printable View
er staat nu een Richwood strat op gitaarmarkt, nu maar hopen dat het een goldlabel is....
Voor de luiaards die geen zin hebben dit hele topic door te lezen :-D
Ik heb een Mex strat en tele gehad, beide dooie planken zonder veel resonantie. Mijn RW strat en vooral de RE400(ES335) kan je van alles van zeggen maar ze leven tenminste wel, er zit resonantie in. Beide heb ik opgeknapt met betere elementen etc. en dan zijn ze NOG goedkoper dan hun Fender mex resp. Epifoon evenknietjes. 8-)
ik ben wel pro richwood, een beetje dan, maar ik moet je nu toch echt HEEL hard uitlzachenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy Montana
MWAHAHAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHA
Mij is dat nog nooit opgevallen hoor :amp: :lol:
Maar eh.. klinkt zo'n Gibson Les Paul anders dan een Fender stratocaster dan :???: :???: :???: :???: :???:
Nee, dat is alleen wat merkhoeren je proberen wijs te maken! Eigenlijk zijn al die gitaren één pot nat en betalen mensen veel te veel voor een merkje en een kleurtje. Multiplex als hout met een Animal versterker klint al meer dan goed genoeg, alleen maken mensen je wijs dat andere houtsoorten en versterkers beter en anders klinken.
neejoh gekkie, niet alles geloven!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
:lol:
Ik had laatst getest met een plectrum in de magnetron, erna was mijn geluid veel warmer :D
op een strat of les paul of merkte je geen verschil?