W00t!!! Post 1111!!!!
Printable View
W00t!!! Post 1111!!!!
Hey Thieske, wat is dat groene pedaal links onderin??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thieske
Das een custom made booster geval.. aan de ene kant een super hard on en aan de andere kant een treble booster(geloof een little red trebler of zoiets)
Werkt errug lekker..
Zonder buffers (dus alles true bypass) is sterk af te raden met meer dan 4/5 pedalen in je set-up. één of twee goed geplaatste buffers in je signaal pad zijnCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
nodig om "loading" te voorkomen.
Ik gebruik hem met een 1000Ma 9V AC adapter, doet het al 3 jaar uitstekend,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm
hij zit echter wel vast in de bak. ik moet alleen het expressiepedaal af en toe aandraaien.
Onder het plateau bevinden zich 2 PP2's en een 9V AC (whammy)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Multi FX werken totaal niet voor soundscape/expirimentele dingen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB
Ik heb ook nog een Zoom G 2.1 voor erbij plus nog wat rackspul voor thuis in de studio. (Digitech IPS 33B, Alesis Quadraverb GT, Yamaha FX-500)
Maar live heb je voor wat ik doe wel 4 delays/samplers tegelijk nodig...
zijn er trouwens ook gewoon kastjes die buffers zijn?
ja, de Axess BS2 bijvoorbeeld :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Nog maar weer eens een vraag van mijn kant :P...Welke opbouwsloten (koffersloten) heb jij gebruikt? Van diezelfde winkel? Ik heb namelijk ook een opstaand randje gemaakt op mijn pedalboard en dat randje in totaal is 3,9 cm hoog...Daar komt aan de onderkant L-profiel tegenaan van 2 cm, blijft dus nog 1,9 cm over voor dat kleinste stukje van een opbouwslot, maar ik kan nergens zulke kleine opbouwsloten vinden...Dus vandaar ook mijn vraag :).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz
was maar een geintje, er zijn een aantal mierenneukers die true bypass de hemel in prijzen. mij maakt het geen drol uit, als het maar niet te veel tone zuigt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door any
Gister flink lopen zagen! Vanavond ga ik alle stukjes aan elkaar vastlijmen...maar zo ziet het met pedalen er nu uit:
http://img231.imageshack.us/img231/5...lboard29gj.jpg
100% made by Emiel haha
vanmiddag post ik een foto!