Geen enkel probleem! Zolang het daar maar niet vochtig is. En minimaal 1x per maand/week het er even opgestookt wordt.
Printable View
Geen enkel probleem! Zolang het daar maar niet vochtig is. En minimaal 1x per maand/week het er even opgestookt wordt.
Net in de oefenruimte op een verticale Two Rock 2x12 gespeeld (open back) met WGS 12-65B speakers erin. Wat een heeeerlijk geluid! Zeer balansvol, niet teveel laag, zeer strak, mooi geluid. Ik ben verliefd...
Quanta costa??
Veul: eur 850
Zijn er inmiddels al mensen die de G12M65 creamback (de nieuwe) uitgeprobeerd hebben?
Ik heb momenteel een combinatie van een heritage G12-65 en G12M25 (nieuwe) in mijn cab zitten. Dit vult elkaar goed aan met wat ik wil. De crips van de greenback (4x greenback is te crispy) en die body van de G12-65 (4x G12-65 is te rond en wollig). Nu begrijp ik uit verhalen en reviews dat dit tamelijk in de buurt komt van wat de G12M65 te bieden heeft.
Een Randall RS412KHX kast, is het wat, of...? Ik ben helemaal geen Kirkje Hammet fan, verre van, maar deze kast ziet er qua specs leuk uit en ik kan er zeer goedkoop aankomen en nog in de buurt ook. Goeie kast, of gevalletje doorlopen? Als het wat is, haal ik 'm vandaag nog op denk ik.
Als je het voor een goede prijs kan krijgen, gewoon doen. Heb er zelf geen ervaring mee moet ik zeggen, maar als je hem nooit uitprobeerd zul je ook nooit weten hoe hij klinkt. Goede koopprijs = gevenaarde verkoopprijs dus nooit verlies.
Randall vind ik soms een ondergewaardeerd merk. Speelde laatst op zo een rare nuno bettencourt top, en dat klonk eigenlijk helemaal niet verkeerd.
Doorverkoop waarde zit sowieso wel goed denk ik. Ik kan 'm krijgen voor ongeveer een kwart van de nieuwprijs en die dingen schijnen nieuw zo rond de €1000,- te liggen. Op zich natuurlijk een hele goeie deal, maar als het niks is, dan vind ik het alsnog zonde. Maar goed, ik kan 'm in ieder geval testen natuurlijk. Versterkertje mee en kijken of het wat is. Ze hebben meerdere Randall kasten staan, allemaal voor dezelfde prijs. Toch maar even met m'n eega overleggen straks en wellicht ben ik vanmiddag een 4x12 kast rijker, hehe...:roll:
Ze hebben overigens ook nog een Marshall JCM800 buikkast staan voor nog geen €500,- Het is dat ik dat eigenlijk niet kan uitgeven, maar anders... Het lijkt op de foto's of ie nooit gebruikt is, echt volledig strakke tolex nog.
edit: Over de nieuwprijs van die Randall kasten begin ik toch te twijfelen nu. Als ik een beetje rond neus op het internet, dan zie ik ze nergens rond de duizend eurie staan. Ik heb het idee dat de verkoper een mooier beeld wil creëren... Desalniettemin blijft het nog steeds redelijk goedkoop denk ik.
Met de speakers die in de Randall zitten kun je je in ieder geval geen buil vallen.
Een jcm800 kast voor bijna 500 euro vind ik dan weer idioot duur.