Bij de Gamma zouden ze het moeten hebben, maar dat is wel verschrikkelijk duur. Ik heb zelf een vel (oogjes)klitteband en een rol (haakjes)klitteband besteld bij Banzai Effects, was toen veel goedkoper.
Printable View
Bij de Gamma hebben ze van die ronde klittenbandjes van ongeveer 2cm diameter. 20 stuks voor 95ct geloof ik. Met 6 daarvan heb ik mijn Cry Baby erg vast gezet en met 2 stuks per behuizing heb ik mijn overige effecten vastgezet. Natuurlijk wel eerst goed ontvetten met ammonia (oid).
De "dons" stukjes gooi ik trouwens gelijk weg ;)
Bij de Zeeman, 39ct per 10 setjes van vierkante klitteband. Op mijn boardje doen ze 't perfect. Ik heb 't per toeval ontdekt, maar ze hebben 't standaard in het assortiment..en hééél goedkoop..
Ik heb mijn zelfklevende klitteband van de Hema! Werkt ook prima!
Bij pedalen met voetjes doe ik altijd dubbelzijdige tape onder het pedaal, dun triplex plaatje eronderplakken en daar het klitteband op. Mits goed gemonteerd zit dicht goed vast hoor.
Sowiezo werkt klitteband 10x beter op stof, vandaar dat ik mijn pedalboard met hoedenplank stof heb bekleed.
Zoek eens op 3M Dual Lock. Topspul, wordt ook professioneel vaak toegepast.
Zo, had gisteren binnen een uur op marktplaats mijn showmaster 24 verkocht, dus nu maar een 48 besteld ^^.
Klittenbandtip: plak de 'haakjes' niet op de pedalen, maar op het bord. Is wat handiger wanneer je de pedalen even op het tapijt wilt zetten ;)