Ik zit erg te dubben over die blauwe van MP. Vind hem iig wel erg mooi maar vind het stiekum nog best veel geld (hoewel die het ongetwijfeld wel waard zal zijn). Als ik zon ding koop zal het iig geen Reissue zijn.
Printable View
Mijn portie Mustangs heb ik wel gehad maar ik zit al tijden te azen op een Cyclone II maar voorbij komen ho maar.
Nadeel van gitaren ... er is er altijd een die je niet hebt. Zat net eens heel voorzichtig te kijken wat een echte 62 strat moet kosten maar dat ga ik nooit niet kunnen betalen ben ik bang. Dat zou dan nog wel erg gaaf zijn om te hebben. Maar goed ... het is en blijft toch ook een beetje een verslaving.
Het is blijkbaar geen relic, maar een "klankexperiment".
Als het nou een verder bijzondere gitaar was, dan zou het nog in de categorie "kun je er mee leven" vallen. Maar dat is hier niet het geval, met als gevolg dat ik ook denk dat ie er nog lang "plezier" van gaat hebben.
Dat dacht ik eerst ook voor mijn 62' strat, maar ik heb een goeie vaste klanten korting kunnen krijgen en hij wou er van af :D Maar hij is elke cent waard, wat een geweldige gitaar. Je kan er alles behalve metal me spelen (zijn altijd uitzonderingen).