GibsUn?
Tuners zitten ook lekker scheef...
Printable View
GibsUn?
Tuners zitten ook lekker scheef...
staat er gewoon bij ja..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Er staat overal GibsOn hoor... Dat mag bij nep merkkleding toch ook niet?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
mwa, het is wel een rare advertentie. Hij zegt eerst wel dat het een Gibson is. En vervolgens gaat hij beginnen over de aanschafprijzen van de losse onderdelen, zoals de piezo ed.
hmm... Zowieso worden er geen gibsons in china gemaakt voor zover ik weet
volgens mij klopt de vorm vd body ook niet helemaal... ik zie er iets aan.
en dan mini schakelaartje? hoort dat?
Volgens mij gaat het om een goede namaak...
en zo niet, dan heb je leuke gitaar voor redelijk weinig geld.
dat gibson logo hoort zo:
http://www.gibsoneurope.com/europe/i...bson_logo1.jpg
van de Gibson site af
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Nou, maak je geen illusies hoor. Dit is een aardige Japanse Nepper. De adverteerder heeft er een leuk verhaal bij gemaakt, maar als je goed leest is hij wel eerlijk. Chinese fabriek waar ook Epiphone wordt gemaakt, enzo. je ziet het ook goed aan de trusrod cover. Die dikke letters horen niet. De tuners zitten inderdaad (erg) scheef. De mini-switch hoort wel bij de Slash uitvoering. Kan ie de pickups enkel maken, ofzo.
Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven, maar wie ben ik. Er wordt inmiddels al 680 eurie geboden...
Vergeet niet dat een Fishman Powerbridge en een Powerchip ook al een lieve duit kosten. Als hij die erin gezet heeft én ook nog eens die elementen erin gezet heeft, dan valt het op zich nog wel mee.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door losjansen
als jullie goed lezen staat er dat hij de onderdelen die slash gebruikt in een ander type gitaar heeft gedaan. dus is niet de echte signature slash.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
tuners kan je zelf weer rechtzette of nieuwe opzette (toch?)
en als die humbuckers en dinge erin zitte, is het toch best een goeie gitaar voor zo weinig?
Iemand een idee of deze echt is?
http://www.2dehands.nl/te-koop-gibso...html?qq=gibson
Ik twijfel door de headstock. logo, diamond inlay en uiterlijk en plaatsing van het serial en "made in usa"
iemand een idee?