Hij is inderdaad een goeie bassist, maar ik vind hem er ook niet echt 'bijhoren'.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
Ik had liever Jason, ondanks dat hij misschien een minder goeie bassist is.
Printable View
Hij is inderdaad een goeie bassist, maar ik vind hem er ook niet echt 'bijhoren'.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
Ik had liever Jason, ondanks dat hij misschien een minder goeie bassist is.
Geweldige kerel is dat!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toon-
ik mis vooral zn backingvocals :p verder trujillo prima bassistCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
OMG Supervet nummer My Apocalypse! Hier hoopte ik op, geweldig!!
Goed dat er mensen voor te vinden zijn, anders was het echt wel een flop geweest.
#10 klinkt wel ok.. maar volgens mij klikt het niet met de riff die erop volgt.. als je goed luistert hoor je hem..
Dat lijkt echt wel een van de hoofdproblemen te zijn, opeenvolging van de riffs.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakie1945
Ik vind het wel vet klinken, lekker progressief.
Sorry maar deze uitspraak kan ik echt niet serieus nemen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Waarom is het toch zo hip om Metallica te haten tegenwoordig. Dat vraag ik me echt af.
Toen St. Anger uitkwam zat iedereen te zeiken dat er te weinig riffs in de liedjes zaten, en nu loopt iedereen weer te zeuren dat er teveel riffs zijn. Wat willen jullie nou?
Ik respecteer de mening van mensen die de songs tot nu toe niks vinden, maar ga niet lopen verkondigen dat ze "ronduit belabberd" zijn, want dit zijn echt wel degelijke metal songs.
Volgens mij zijn het diegene juist die het meest naar de naam "Metallica" kijken ipv de "fanboys", want als een 1 of ander plaatselijk metalbandje deze nummers had geschreven waren ze geniaal geweest. Maar omdat Metallica geen Master of Puppets 2 heeft geschreven zijn ze stront.
Ik ben geen fanboy, maar redelijkheid valt in dit topic echt ver te zoeken en het draait eigenlijk alleen maar om het bashen van Metallica.
Ik luister naar muziek alsof het een nieuwe band is. Neem The Day That Never Comes... klinkt errug goed, tot de riff met die pull-offs begint, dan is het gewoon riffen om het riffen zonder pakkendheid en structuur. Sorry maar het klinkt vanaf dat moment erg amateuristisch.
Ik ben zeker niet een band aan het bashen, ik geef toch wel degelijk mijn mening met onderbouwing.