Mijn tele doet nog 3 ons meer.
Printable View
Mijn tele doet nog 3 ons meer.
Ik heb 2 LP's die lichter zijn en eentje die ruim zwaarder is.
Als de bliksem de snaren er af en vlakken die frets Dit had ik niet van je verwacht je bent altijd zo secuur bezig en nu vergten te vlakken Ik denk dat ik bij de eerste aanslag de snaren had verwijdert en beginnen te vlakken. het geluid in het filmpje is daarom ook niet om naar huis over te schrijven vind ik dus ook wat tegen vallen Kan ik het beter zeker niet maar jij wel.
Zal nog wel goedkomen
het ziet er verder allemaal gelikt uit.
Ik vind er juist niks mis mee om het eerst eens even zo te proberen.
Ik zie niet zo goed wat dat al dan niet meer nauwkeurig werken te maken heeft.
Als je baby geboren wordt kijk je ook eerst of alles er wel aan zit, en pas daarna trek je zijn of haar kleren aan. Of zo.
:D Ben jij zo klein dan?
Maar ik kan me ook best voorstellen dat je het even met snaren probeert, want dan zie je meteen of er evt. nog meer problemen zijn. Dan kun je dat allemaal in 1x aanpakken i.p.v. in etappes met iedere keer snaren erop en eraf. En natuurlijk de nieuwsgierigheid.
Je had ook meteen de elektronica kunnen afmonteren, dan had je ook al een indruk van het versterkte geluid gehad.
Ja, is ook niet té zwaar hoor. Maar mijn Tele '71 weegt 3,5 kg.
Ik ben niks vergeten hoor ! Ik was gewoon heel benieuwd of de gitaar na alle gemeet en gebouw eigenlijk wel te bespelen valt. Natuurlijk moet alles nog gevlakt, gecrownd en afgesteld worden ! En de brug moet nog op de goede plaats in de body gezet worden. Maar ik ben al lang blij dat er überhaupt op te spelen valt !
Da's ook het allerbelangrijkste. Gezien hetgeen je voordien bedacht en berekend hebt kan dat niet misgaan.