de keuze is al gemaakt hoor ;)
Printable View
Nou, laten we eerlijk zijn, het is ook niet echt een wereld van verschil of zo. Kabels, pedalen, het heeft allemaal wel zijn invloed, maar het is niet dramatisch. En tonesuck? Dan zet je het spul toch gewoon wat harder?
Ik vrees dat je daar de plank toch echt helemaal mis slaat....
Op hoog volume worden ook de kleine verschillen uitvergroot waardoor ze beter hoorbaar zijn. Daarnaast, de basgitaar en drums overheersen respectievelijk jouw laag en hoog, waardoor de geluids range waarin je door de mix prikt kleiner is. Als er in die kleinere range dan ook signaal weggesnoept wordt door de pedalen..........
Anyway, waarom geef je duizenden euro's uit aan gitaren en versterkers, als je er een behringer pedaaltje tussendoet van 10 euro....? Ik noem dat zonde.
Je moet het zo zien: alles heeft zijn zwakste punt. Laten we zeggen dat dat twee Boss pedalen zijn. Als je dat oplost door een TB-schakeling toe te passen, zijn dan je kabels misschien wel je zwakste punt. Vervang je die, loop je misschien weer tegen de grenzen van je speakers aan, of de bedrading in je gitaar.
Zo had mijn vader eens een auto die enorm last had van afrolgeluid van de banden (Conti 17 inch). Er zijn uiteindelijk Michelins in de originele maat opgekomen, en toen had hij ineens last van windgeruis. :chicken:
Okee, ff een updateje van mijn board.
Komt nog een Poly tuner bij en mijn Das Fuzz is onderweg.
Nieuw zijn de Mudhoney (ipv double muff) en de OCD.
http://i58.photobucket.com/albums/g2...s160120102.jpg