Is toch gewoon maar een "classic 50" strat? Die koop je nieuw voor 550€... :stop:
Printable View
Is toch gewoon maar een "classic 50" strat? Die koop je nieuw voor 550€... :stop:
Ik weet niet welke USA strat een big headstock zonder bullet heeft maar ik mag het me graag laten vertellen
Het trussrod-gat doet me ook eerder aan een Squier denken en de (/het ?) decal ziet er ook uit als een voor een kleine headstock.
ja die decal vind ik ook vreemd, maar hij is wel aangepast door Bob Allison...?!
Duidelijk een Squier, Fender maakt geen 2-delige Maple halzen meer, met een gewoon gat (zonder zwart) aan de kop. Hals is van een Squier Affinity Strat. Decal klopt ook niet, hoort een transition of een TV-friendly op te zitten, geen spaghetti (zoals hier). TUners & stringtrees zien er erg squier uit.
Ik heb ook iets: Zo'n gast op eBay verkoopt een leuk gitaartje, maar heeft zero feedback, kan mij geen extra foto's regelen, spoort in elke mail aan om mijn adresgegevens te sturen zodat hij via eBay de zaak meteen kan afhandelen, en maakt aardig wat foutjes in zijn spelling en grammatica (zeker voor een Engelsman). Dan bleek dat hij Paypal niet kan gebruiken (terwijl dat wel in de advertentie als betalingsmethode wordt gegeven). Dus ik zeg dat het te riskant is, zegt ie dat hij eBay zal contacteren om te bewijzen dat hij een goede kerel is. Toen kreeg ik de volgende mail:
Let ook op de spel- en grammaticafouten in de "officiële eBay brief" en in de mail-adres! :D En dan heb ik het niet eens over het feit dat er in de brief geen plaatjes zijn (heeft eBay toch altijd), en dat ik hem tegelijk kreeg met de mail van die gast van "ik ga eBay contacteren om te bewijzen dat ik eerlijk ben".Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door e-bay@checkout-confrimation.com
Anyway, hier is de advertentie: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...MEWA:IT&ih=017
Wel jammer, zo'n gitaartje moet ik - Blackmore fan zijnde - een keer zeker hebben als collector's item.
Moet ik eBay trouwens niet op één of andere manier tippen/waarschuwen?
sjees wat een mongool :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
excusé le mot :satisfie:
zelfs ik kan nog beter een officiele brief in elkaar zetten -.-Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
soms moet je verstand je wakker schudden en een mogelijk 'koopje' laten gaan.
wat betreft de zero feedback.
elk mens begin een keer met zero.
dat hij geen foto's kan regelen moet je nekharen al overeind laten staan en opeens geen paypal maakt het nog extra verdacht.
hoe lekker ook dit hapje, ik zou zeggen staan laten
Joehoe, denk je dat ik nog twijfel? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops