Ik vind net in de 256 versie dat je hoort hoe vreselijk cheap de productie is, gitaar kon precies echt niet dunner. Is dit nu Kirk zijn ongelofelijk geweldige Randall??
Printable View
Ik vind net in de 256 versie dat je hoort hoe vreselijk cheap de productie is, gitaar kon precies echt niet dunner. Is dit nu Kirk zijn ongelofelijk geweldige Randall??
maak dat jezelf toch niet wijs, het is gewoon weer teleurstellend hoe moeilijk dat ook te verkroppen is.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ik zet ride the lightning nog eens op en begraaf metallica.
Oké, dan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat
Wat wil je dat ik erop zeg ? Waarom voel je de nood om voortdurend te posten hoe slecht het is en om mensen daarvan te overtuigen ? En ik vond het rake woorden van James: Het is gewoon een groepje dat muziek maakt, hún muziek. Bijna alsof ze zomaar de tijd voor jou en hen twintig jaar kunnen terugdraaien.
ik heb de 256 kb versie en die beukt heerlijk. jamer van de distortion snare. ik vind het wel een goed nummer!
waar heb je die nu precies vandaan .. die 256 versie?
euh.. van, jeweet wel... euh...
google.com
/me vlucht weg
Ze proberen zelf duidelijk de tijd terug te draaien maar het lukt hen niet. Dus wat James zegt vind ik eigenlijk zever. Dat nieuwe nummer is wannabe AJFA.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
Wat gerrekat zegt vind ik er ook over. Live kunnen ze nog altijd de goeie oude nummers spelen. Alhoewel ik liefst wel een zak over de bassist zou zien dan. Of nee, dan zie je zijn vreselijke manier van staan nog altijd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Ik vind robert net geweldig om live aan het werk te zien. En het is een geweldige bassist, de documentaire some kind of monster gezien? Kirk zij zelf dat het geleden was van cliff dat hij iemand zo had zien bassen.
Ik zeg niet dat hij slecht bast hoor, hij zou gewoon beter bij Korn gaan spelen, past hij lekker bij, en Jason terug bij metallica spelen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
Hij is inderdaad wel vrij "apart" ja, maar mij het stoort het eigenlijk totaal niet. Een beetje show mag er wel bij maar daar valt niet echt over te discussieren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban