Klopt, hij heeft tenminste mooie melodieën, in tegenstelling tot 97% van de shredders...
Printable View
Klopt, hij heeft tenminste mooie melodieën, in tegenstelling tot 97% van de shredders...
Die Michael Romeo lijkt een beetje op een vampier :confused:
Wat ik een geniaal stuk van Michael Romeo vindt is zijn solo op het nummer 'Dawn Of A Millions Souls' (met zang van Rusell Allen) van Ayreon. Het staat op de cd 'Flight Of The Migrator'.
Overigens staat hij met Symphony X later dit jaar in het voorprogramma van Dream Theater.
Laatste tijd toch weer erg onder de indruk van:
http://i79.photobucket.com/albums/j1.../petrucci1.jpg
Ontzettend zuiver spel, geniale techniek en zeer interessante composities / solo's.
Hmm, er worden wel meer mensen nauwelijks genoemd.
Mijn mening: De beste gitarist ooit is James Marshall Hendricks,
oftewel Jimi Henrix. Huidige top 3:
1. Steve Vai (Nummers als Tender Surrender en For the Love of God)
2. Buckethead (misschien ken je hem van de onmogelijke solo uit "Jordan",
in Guitar Hero II)
3. Tommy Emmanuel (Covers van de Guitar Boogie, Blue Moon, Classical Gas en natuurlijk Initiation)
Tell me more! Vlgs mij heb ik wel eens wat over die vent gelezen, jaren geleden. Een klein onmogelijk lesje in de Guitarplayer of zo, zo'n 15 jaar geleden. Kan dat? Waar speelt ie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter van Dijk
Hij heeft een paar jaar in guns n roses gespeeld maar hij kreeg ruzie met axl en die heeft m eruit geschopt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guitarmania
Ik vind z'n muziek persoonlijk niks aan maar hij kan wel goed spelen
buckethead-jordan
Buckethead speelt soms echt onmogelijke shit.
Ook heeft hij een toonladder zowat zelf gemaakt (althans, ik heb nog nooit iemand die toonladder horen spelen).
Btw de solo van Jordan is echt niet de max van wat hij kan.
(Ik kan het weten want heb 22 cd's van hem:p).
Ook steve vai is fantastisch, vooral met ftlog
En buckethead speelt niet alleen heavy spul.
Aanraders zijn Population override
colma
electric tears
en
elephant man's alarm clock
Dave Mustaine (Megadeth) / John Petrucci (Dream Theater) / Aaron Barrett (Reel Big Fish) / Corey Beaulieu (Trivium)