ehm, dat is toch het 'beroemde' patent nummer?
Printable View
ehm, dat is toch het 'beroemde' patent nummer?
http://link.marktplaats.nl/477610576
Deze schreeuwende advertentie staat nu al een tijdje op MP (met de meest vreemde teksten in het begin dat alleen Ilse De Lange en meer van dat soort mensen een korting zouden krijgen) maar .... het is wel een geweldig mooie gitaar dus ik een bod gedaan. Uiteindelijk krijg ik een mail dat voor 1850 ik de gitaar mag kopen. Opzich heb ik dat er nog wel voor over maar, en nu komt het, ik woon 20 minuten van antwerpen af en hij heeft als eis een internationale overschrijving omdat via Paypall de commissie te hoog zou zijn. Ophalen hoor je niets meer over want hij wil alleen versturen. Smells fishy dont it! (paypall kan je het geld ook terughalen bij niet levering dus ik vermoed dat het hem daar in zit).
Pat no 2737842 ingestanst, beter bekend als t-tops.
De eersten met dit patno zijn "veel" geld waard maar dat is het type met het plakkertje, die zijn ouder.
Ik zal nu niet alles voorkauwen maar als je googled op dit nummer of t-tops dan vind je veel info. Zo ben ik zelf ook achter de verschillen gekomen.
Ik heb ze zelf ook die ttops, ze liggen in een la in de schuur. Op een dag ga ik ze weer een kans geven.
Deze pickups zijn zooooo zeldzaam dat het de enige pickups zijn die Lace gemaakt heeft....
Dank, heren! Dat patentnummer staat er dus al jaren op. Ik heb inderdaad de T-tops. Dat wist ik al, maar wist dus niet dat dat nummer al zo lang hetzelfde was. Iets met "bomen en bos"..... ;)
Mac: ik vind die T-tops wel erg lekker klinken. In een la in de schuur...? Toe maar!