Mooie plank!!
Wat houdt die Wampler mod in?
Printable View
Mooie plank!!
Wat houdt die Wampler mod in?
volgorde enigszins verandert en alles wat netter gemaakt:
http://www.machinistdrone.com/piz/pe...rd-jan2010.jpg
het rechter boardje past precies in m'n stevige waterdichte Ortlieb rugzak, ideaal!
Je hebt ook een Meat Box zie ik. Vaag apparaat is dat he! Lekker om wat gewicht aan je sound te geven en zo stel je hem ook in zie ik. ;) Ik heb ook een Buzz Box en dat is helemaal een vaag ding! Maareh, vette planken heb je dude!
Bij Muller Muziek in Amsterdam hebben ze nog de Meat Box en de Grind liggen van DOD, ik zag ze laatst toevallig liggen in de etalage. Misschien iets voor de liefhebber.
ja m'n meatbox staat bijna altijd aan!:)
zo'n BuzzBox zou ik ook graag een keer hebben nog
Ik heb mijn plank eens helemaal omgegooid. Belangrijkste is dat ik nu het expressiepedaal van mijn moogerfooger wél erop heb, en de wahwah niet. Verder is de layout wat anders.
Merkte net wel meteen dat ik de wahwah mis. Dus thuis zal ik hem wel gewoon aansluiten. Echter, in mijn bands ga ik hem (bijna?) niet missen, en het ding is loeizwaar. Bovendien gebruik ik het expressiepedaal wél, en het is irritant om dingen mee te slepen die niet op de plank zelf staan.
Verder overweeg ik om van de andere pedalen voor de band ook een plankje te maken: Boss ME-50, Phase90, Leem A/B, wellicht de bass overdrive van m'n bassist (ander circuit dan wel) en als ik dan toch bezig ben, gelijk de Headrush erop.
Ik heb even geen mooie foto maar dit is waar ik het nu mee doe. Reverb uit de versterker, verder staat dit op een pedaltrain pro. Er is nog plek voor een extra fuzz. Iets fuzzface achtigs en ik wil er wel een pog2 bij.
http://i86.photobucket.com/albums/k1...naamloos-2.jpg
Van gitaar naar amp:
- Dunlop Crybaby
- Barber tonepress
- Ernieball jr Volumepedaal
- Boss TU2
- MXR Phase90 met echte groene D_H led
- Line6 Rotomachine
- Fulltone OCD
- MIAudio Blueboy Deluxe
- Ed's customshop Spiritual drive (Zendrive kloon)
- Diamond Fireburst
- Xotic RCBooster
- Aria AFL1 (De slechtste Flanger die er is maar een geweldige jaren 80 roomboter chorus)
- Boss Space Echo
Hoe is die Rotomachine? Kun je er veel sounds uithalen? Ben nog steeds op zoek naar een veelzeidige Chorus/vibrato/rotary!
Past er onder een pedaltrain 1 een voodoo labs power supply?