Zelfs de F-holes staan niet netjes uitgelijnd.
Hoe krijgen ze het voor elkaar?
Printable View
Zelfs de F-holes staan niet netjes uitgelijnd.
Hoe krijgen ze het voor elkaar?
die les paul die erachter staat is ook nep als het om een gibson zou gaan.
mede te zien aan de rosewood toets
Hij heeft ook een Iphone kopie, volgens mij haalt ie wel meer uit China.
Hij heeft nu blijkbaar ook een gitaar (welke staat er niet bij) in de aanbieding voor €190 ("nu of nooit").
Vond trouwens zijn reactie wel grappig op mijn onzinbod van 25 euro:
:seriousf:Citaat:
Geachte heer,
Ik stel uw bieding enorm op prijs en zoals u wellicht weet heeft u voldoende geboden om een set snaren te kopen.Mijn advies aan u zou zijn om uw bod in tetrekken en een zilvervloot spaarrekening te openen zet het geld er op spaar een jaar of tien en ik zie uw nieuwe bieding dan met veel vertrouwen te gemoet.
Fijne dag nog,
met vriendelijke groet,
<naam verwijderd>
Gebrek aan humor kan hem inderdaad niet verweten worden...
Zullen deze malafideeltjes eigenlijk weten dat ze op GN gevolgd worden?
*oeps*
:D
Leuke reactie!
Maar verdomd, volgens mij is die neck en pickups etc er gewoon scheef op gezet! Wat lelijk zeg!
Inmiddels ontdekken meer en meer mensen de Chinese webshops, zien een "gat in de markt" en beginnen hun eigen "webshop" met spullen die ze daar vandaan halen en met 100% marge (of meer) weer hopen te verkopen, in de hoop dat zij de enigen zijn die die Chinese webshops hebben ontdekt...
Klinkt misschien lullig, maar in dit geval zou ik het helemaal niet gek vinden als de belastingdienst dat soort beginnende "ondernemers" eens onder de loep zou nemen. En de Douane erbij.
Hoeveel semi-entrepeneurs ik al niet tegen ben gekomen die items van dealextreme.com met schandalige winsten proberen te verhandelen...
http://link.marktplaats.nl/289987517 weer een nepiphone:S
nee dat klopt, dat hebben epiphones
Maar:
Het schroefje op de slagplaat zit niet in het midden
De stickertjes zitten nog op de pups (dat zie je bij elke nep-epiphone, betekent niet dat-ie nep is maar wel verdacht)
De Doos, op elke nep-epiphone zit daar van die gele Tape
En met een goede foto zou je ook kunnen zien dat je potmeters verkeerd zaten
O en natuurlijk de belachelijk lage prijs voor een Nieuw in de Doos custom
EDIT: EN na vergelijking met mn eigen les paul, het lettertupe op het plaatje van de halspen is verkeerd, de L en de P kloppen niet, de P hoort door te lopen, de L heeft een puntje naar beneden
Custom is te klein en te dicht op elkaar geschreven (maar dat zou natuurlijk ook kunnen liggen dat Custom en Standard verchillend geschreven zijn)
Edit: Yup lettertype van afdekplaatje verkeerd vergelijk maar met: http://www.thomann.de/nl/epiphone_le...ack_beauty.htm
Toen ik mijn epi kocht (nieuw in de winkel bij key Music), zaten er ook nog van die stickers op de pups... Dat zegt dus ook niet veel... Als ik een gitaar als "nieuw in de doos" zou verkopen zou ik ook alle stickers laten zitten...
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/285990943/2
Bij mij zit hij zo...
Dat kan nog net hoor
en over die stickertjes, ik zei niet dattie dan nep is, maar kans van wel, want ze hebben het allemaalm en dat erop laten als je het weer ging verkopen, dan zak je niet 150 euro onder de nieuwprijs, dan heb je gewoon verlies, punt
Issie Fake??
Kijk es naar deze
Dies wel echt.
ik heb op mijn eigen lp ook het knopje die oranje was vervangen door 1 die creme is:P
maar ik vind hem wel verdacht ruim in de koffer liggen:S
als ik het zo zie is die idd nep, want die kop als ik het zo uit de verte zie is echt china nep rotzooi achtig:s
en die sticker achterop is ook typisch china:s zit er normaal wel op, maar als je die erop laat zitten......