Dat geloof ik niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganjaman
Printable View
Dat geloof ik niet.Citaat:
ik eigenlijk ook niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
als je cooledit of een ander opname-programma hebt: importeren in een spoor en saven als een mp3 met de gewenste bitrate....succes!
Ik kan het me gewoon ook wel voorstellen denk ik. Cymbalen die schijterig klinken en gitaren die schijterig gaan klinken. Dan blijft dat nog altijd een supervet nummer.Citaat:
Net ook een aantal maal 'My Apocalypse' geluisterd, maar ben er niet echt kapot van. Klinkt een beetje leeg of droog, de instrumenten lijken wat los van elkaar te staan in de mix (niet zo 'in your face'?), en die 'punkrock-drum' (daar associeer ik het mee) is misschien wat teveel aanwezig. Maar ik ben vrij neutraal tegenover Metallica, dus ik wacht rustig de volgende samples af...
Ik weet niet wat jullie beluisterd hebben maar ik heb de 256 kbps Mp3 welke goed klinkt. Op hun eigen website klinken de samples beroerd maar als je even opzoek gaat op het web kom je vast wel ergens een goede Mp3 tegen : ) En vergelijkingen met andere metalbands laat mij koud, het is niet de metal van nu en de stijl van My Apocalypse is vergelijkbaar met hun oudere albums, alleen helaas wel te hard gemasterd, maar dat is de trend blijkbaar :sneaky:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat
ik heb een 256 kb/sec van mission metallica af, klinkt al 10x beter
maar mensen, wacht gewoon de cd af voor het eindresultaat
Die reacties snap ik niet helemaal, denken jullie serieus dat de nummers op het album compleet anders zijn? Ik denk van niet namelijk en in dat geval is het alleen maar wat betere geluidskwaliteit, so what?
Nee hoor, maar ik vind het tot nu toe twee goede nummers! Enja, de CD zal betere kwaliteit zijn wat in mijn optiek de luisterervaring- en genot zal vergroten : )Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Waarom vind je het een punkrock-drum? Door de snelheid of het geluid?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trocar