cool :) ik vind lichte gitaren ook veel lekkerder spelen (comfort is voor mij soms nog belangrijker dan sound), dus een iets lichtere les paul zou wel prettig zijn voor mij! @franc, pm! :)
Printable View
cool :) ik vind lichte gitaren ook veel lekkerder spelen (comfort is voor mij soms nog belangrijker dan sound), dus een iets lichtere les paul zou wel prettig zijn voor mij! @franc, pm! :)
is die tobacco burst echt zoveel donkerder in het echt, dan op de foto's van richwood?
http://members1.chello.nl/~p.b.kneef.../richwood1.jpgCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer_Ur
da's de mijne en deze foto geeft redelijk goed de kleur weer. Misschien issie in het echt iets bruiner... Het rood wat je nu in de sunburst ziet valt dan minder op.
Meten is weten!
Mijn zwarte Richwood LP Vintage Series (Golden Label) weegt 4kg. Ik weet niet wat een Gibson weegt? Is dat licht of zwaar? Misschien kunnen anderen hun RW ook even op de schaal zetten.
OJee
Hallo mensen!
Ik heb net ff een Richwood re129lp (die zwarte) custom versie 8) besteld en kan m vrijdag ophalen!!
Kan haast niet wachten om r op te spelen. Ben ook nog een leek op het gebied van gitaren maar ik vond hem er erg mooi uit zien!! hoop dat hij ook een beetje lekker speelt!! :D
De groeten!!
geeft niet hoe die klinkt joh, als het cool eruit ziet is toch ook belangrijk..
Okee, tot zover de lullig opmerkingen dan.
Gaaf man, een zwarte custom :D Ben benieuwd naar je ervaringen na vrijdag!
vandaag dus de buizencombo binnen... (zie moderne versterkers)
brugelement is hélémaal NIET microfonisch, wat een meevaller ;)
Ik heb hem toch gister al opgehaald, ff geld van een maat van me geleend :razz: Ik moest m hebbe, kon nie wachten en hij valt me echt 100% mee! Speelt heel licht en klinkt ook nog eens niet verkeerd, en al helemaal niet voor dat geld!! En ook de afwerkingen vind ik top! Ben echt blij met de aankoop!! :D :-D
Lookz: ok
Sounds: Ok
Plays: ok
Overall ratigz: OKAY!!
hoe is het gewicht? heb je al foto's? :D :D