Omdat de gewone Q-tron nog groter is (denk memory man) ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
Printable View
Omdat de gewone Q-tron nog groter is (denk memory man) ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
De gewone Q-tron wel eens gezien? ;)
Hij had zeker de helft kleiner gekund. Binnenin zit alleen een printplaatje dat ongeveer net zo breed is als het pedaal en verder nog niet tot de helft komt. Enige voordeel van de grootte is dat het erg makkelijk was om hem open te schroeven en er een extra potmetertje bij te maken om het volume te regelen:
http://img110.imageshack.us/img110/4332/qtronmod9ti.jpg
Zelfde met de T-Rex Mudhoney. Daar zit het printplaatje onder de potmeters en neemt het maar 1/5 van de ruimte in beslag. Ook beetje nutteloos om het dan zo in elkaar te proppen.
Ik ben ook bezig met een nieuwe plank in elkaar te prusten.Heb eigenlijk allemaal andere spullen behalve mijn gitaren. Mijn oude FX waren:
RMC Custom 3 wah
Keeley baked mod Ibanez TS9
Boss GE-7
Ibanez CS-9
Dunlop Univibe
Z-Vex Ocatane
line 6 DL4
power Pedal power 2
Ik heb nu:
TU2 tuner
RMC Custom 3 Wah
Ibanez CS-9
MXR Phase 90
Digitech Whammy
Boss GE7
line6 DL4
Voeding wordt gedaan door een PP2. Nu vraag ik me af wat jullie mij adviseren voor de volgorde van Effecten. De DL4 wil ik op de FX loop hebben en de rest ben ik nog niet over uit. De GE7 gebruik ik als shape voor de sound en niet voor booster oid. Ik heb op mijn versterker 2 master volumes en die gebruik ik daarvoor. (ik hb de FAQ doorgelezen hierover)
de dl4 zou ik dan losstaand voeden
multikabeltje laten lopen met singaal, fx loop en voeding..
klaar :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz
Hey waar heb jij die hoekpuntjes vandaan gehaald? Die zijn namelijk mooi bescheiden (klein). Veelal zie ik van die wat grotere lompere hoekjes, maar deze staan wel echt goed. En hoe zaag je eigenlijk dat L-profiel bij die hoekpuntjes? Moet je dat verstek zagen zodat ze in elkaar passen of tot aan de hoekpunten? Of gewoon onder de hoekpunten door en dan later de hoekpunten er OVERHEEN schroeven?
ja, verdorie .... dat heb ik nu ook dat ie een kleine volumeboost geeft ...... hoogst irritant (want de volumeknop van mijn gitaar werkt niet optimaal)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels_r
misschien kan je een switch inbouwen dat je een extra boost stand hebt? weerstandje ertusse :D
Gewoon verstek is het netste.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daron_kurt
Die hoekpuntjes heb ik van een of andere internetwinkel, even zoeken... Ja, volgens mij waren het deze.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daron_kurt
Ik heb de hoekprofielen gewoon met een verstekbak op maat gezaagd zodat ze (met een beetje speling ertussen) de hele zijkanten beslaan. Vervolgens heb ik die hoeken er inderdaad overheen gezet. Hou wel rekening met de ruimte die je hebt. In dit geval heb ik kleine 20mm hoekprofielen gebruikt (ook van die website) waar de gaatjes van de hoekpunten eigenlijk precies goed overheen kunnen zoals je ziet.