dit is de fender koa strat (zilver logo, rosewood toets, birdseye neck)
Printable View
dit is de fender koa strat (zilver logo, rosewood toets, birdseye neck)
Oké, geen neppert dus. Sorry voor de 'onrust'. Ik heb zelf nog nooit (bewust) een Fender met zo'n logo gezien.
@ Penterman muziek: sorry voor het openlijk in twijfel trekken!
Hey,
ik heb gisteren op een squier stratje geboden op MP. De man belt mij op na wat mailen, we spreken een bedrag af, hij geeft zijn bankgegevens en ik mijn adresgegevens en hij stuurt het ding op zodra hij mijn geld binnenheeft. Doe ik vaker en normaal geen problemen. Hij zet ook netjes in de advertentie 'gereserveerd'.
Nu echter 1 dag later krijg ik een mail van de beste man dat hij het vreemd vindt dat hij het geld nog niet binnen heeft omdat hij laatst met iemand zaken deed bij wie het wel binnen 1 dag binnen was (???). Ik dus teruggemaild met dat het tussen verschillende banken nu eenmaal een paar dagen in beslag kan nemen en dat hij gewoon even geduld moet hebben. Ik heb echter nog altijd geen reactie terug en hij heeft ondertussen ook zonder pardon "gereserveerd" uit zijn advertentie gehaald..
ik ben behoorlijk pissig want als je vaker zaken doet via marktplaats wéét je dat het een paar dagen kan duren voordat geld van de ene bank naar de andere is dus ik vermoed dat hij mij wil gaan bezeiken. Heeft iemand toevallig ervaring met deze kerel? het gaat over ene Leo van Diest uit Roosteren in Limburg.
link naar de advertentie: http://link.marktplaats.nl/168527501
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jim Haagmans
Zeer fraaie ``Squier`` stratocaster , massief houten body in Vintage Yellow White, Palisander toets, 3 single coils, vintage tremolo, oliegevulde mechanieken, perfecte klank en echt origineel Fender Stratocaster, made in USA, decal. Opsturen mogelijk
Eeehhh, als het een Squier is dan zou dat toch op de headstok staan? Ik begrijp de 'originele Fender decal' niet helemaal. hebben we hier niet te maken met een ouderwetse nepper?
Nee hij zegt namelijk niet dat het een fender is maar gewoon een squier met een fender decal. Dus wat hij aanbiedt stemt overeen met wat hij zegt dat hij aanbiedt.
Ja achja.. zonde wel van de gitaar, leek me een leuk dingetje om te pimpen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Toch vreemd dat die man zo wantrouwend is, want ik ben toch degene die zijn kop uitsteekt uiteindelijk, het enige wat hem kan gebeuren is dat de verkoop van de gitaar 2 dagen stil ligt.
Ik wilde hem zelf ook gaan ophalen, en zou dan tot het station van Echt (daar vlak in de buurt) gaan, maar dat zag meneer niet zitten..
Nou ik vind het zelf ook fijner om gewoon te gaan zeker bij gitaren als deze die per exemplaar toch behoorlijk kunnen verschillen wat betreft kwaliteit.
Ik denk echter dat hij bang was dat ik een knuppel zou meenemen inplaats van geld, want voor hem was het maar een klein stukje geweest.
maargoed ik moet inderdaad maar even afwachten wat er gebeurd, zal hem straks nog een belletje geven.
http://www.marktplaats.nl/index.php?...d%3D1%26df%3D1
het zou best kunnen dat hij wel klopt :) maar ik vraag mij af of deze manier van aanprijzen nou wel zo handig is ;)....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeiler
ghehe.. die kerel moet op de mark gaan staan:)
wel mega vette amp trouwens... ik zou hem niet wegdoen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
hihi, wie weet speelt hij niet eens gitaar ;), zou best kunnen!
maarjah, als ik 1200 € had dan zou ik het inderdaad ook wel weten! :D
helaas kom ik zo'n 1200 tekort :p, zo extreem is het ook weer niet overigens, maar zit wel boven limiet...