waarom zaagt iedereen over de productie/kwaliteit
dit zijn niet de officiele versies die op de cd komen, maar een online versie
kwaliteit zal dus stuk hoger komen te liggen...
en productie, hebben ze dat in de jaren 90 niet genoeg gedaan?
Printable View
waarom zaagt iedereen over de productie/kwaliteit
dit zijn niet de officiele versies die op de cd komen, maar een online versie
kwaliteit zal dus stuk hoger komen te liggen...
en productie, hebben ze dat in de jaren 90 niet genoeg gedaan?
Random nummer met Hetfield z'n zang erop. Waar zijn die geniale riffs? Dit is toch weinig overtuigend :stop:. Het klinkt al heel wat beter dan St Anger maar is dit DE missing link tussen de black album en AJFA?
En Hammett z'n solowerk is echt uitgemolken.
Nog een geluk dat ze Metallica noemen.
Ik hoop dat dit nog een preproductie was. En wat is er mis met wat productie. The Black Album heeft nog altijd een overdonderende vette sound. Als je zo lang in een studio zit, kan je best zorgen dat de productie ook wel op iets trekt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ja die sound van The black album is echt GEWELDIG vind ik!! Voor de rest maar afwachten nu, maar deze plaat gaat geen potten breken zoals de eerste 5 meesterwerken. Misschien nog zoals Reload. Zal misschien wel beter zijn dan St Anger. Ze zitten maar wat riffkes aan elkaar te plakken, inspiratieloze riffs.
Mono?? Je hoort in de intro toch echt links en rechts gepand.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
hmm, bij mij niet. maar dat ligt dan misschien aan mijn wmp.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
Ik vind het een irritant nummer, weet niet waarom. Ik denk dat ze de grootspraak niet waar gaan maken na het beluisteren van The Day That Never Comes (die overigens wel goed begint maar na 4 minuten begint te zweven) en My Apocalypse. Vooral bij die laatste heb ik een St. Anger gevoel.
Dat wil zeggen, er is geen drol aan. :(
Heb zojuist My Apocalypse beluistert en kan niet anders zeggen dan dat ik het erg lekker en een goed nummer vind met een enorme dosis energie en power. Het vorige nieuwe nummer, de semi-ballad is ook mooi maar op het einde wat rommelig. Als je deze nummers in de tijdsgeest plaatst en de rauwe sound van Metallica kan waarderen denk ik dat ze een goed album gaan afleveren! Metallica is niet de metal van nu maar dat is juist wat ik kan waarderen. Het is rauw, eerlijk en gewoon 'Metallica'.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
ik had my apocaypse nog niet gehoord tot net, mijn god, ik begrijp niets van de euphorische reacties van sommigen. De sound is zeer matig en het nummer klinkt als een tweederangs thrash bandje, mijn god......en dat met fucking rick Rubin aan het roer, de drumsound is echt om te huilen zo hol en slap. Leg "The Gathering" van Testament er eens naast dan snap je wat ik bedoel....
mensen kijk ff naar die sample rate 48kps!!!!
heb net voor de gein Sad But True (albumversie) op die samplerate gesaved en dat klinkt zelfs slechter nog :D