Kga misschien naar Pinkpop.
Het is nog niet zeker, maar er is al wel het idee. :)
Printable View
Kga misschien naar Pinkpop.
Het is nog niet zeker, maar er is al wel het idee. :)
Muse in de Arena volgend jaar.
Daar was ik dus gister ook met mijn kameraad en mijn vrouw. Wat waren ze super! Geluid in de Ziggodome vond ik wel echt te brak, zeker met die Maccabees in het voorprogramma. Niets van te verstaan zeg wat een pokke herrie met 4 gitaren. Maar de Black Keys waren echt ontzettend goed!
Voor 2013 staat nu vast: Blof/ Racoon en Fortarock. Hoop er nog heel wat bij aan te pinnen.
Zeer waarschijnlijk naar FortarockXL. Amon Amarth speelt daar en daar moet ik natuurlijk weer bij zijn :P
Vrijdag Stone Sour in de Melkweg met mijn grote gitaarvoorbeeld Jim Root! Ik ga ze voor de 2e keer zien. Jim Root en Corey Taylor heb ik ook eerder met Slipknot gezien. Het zijn altijd te gekke shows!
Tremonti in februari en nog geen 2 weken later Slash ft. Myles Kennedy, beide in 013.
Zal de vierde keer zijn dat ik Mark Tremonti live zie en ook de vierde keer Myles Kennedy live! (2x Alter Bridge + 2x Slash/Tremonti).
Je zou me wel obsessed kunnen noemen..
@tankman
Hoe was stone sour??
Dankzij de fantastische producten die Microsoft levert kon ik helaas heerlijk bij een klant zijn exchange server weer up en running proberen te krijgen.
Dus toen jij lekker stond te springen op absolute zero, stond ik mij te verbijten op die ellendige tools die MS meelevert om een database te repareren.
Wat een ellende.
Als het werkt is het een fantastich product, als er echter wat mis is ben je overgeleverd aan tools die niet doen wat ze moeten doen.
Goh wat heb ik de pest in ......
Gr
Johan
Te gek! Beter dan 2 jaar geleden toen ok er ook bij was. De nieuwe nummers komen live fantastisch over. Een van mijn favoriete concerten tot nu! Papa Roach was ook erg goed. Had ik niet verwacht. Er was ook een Electronic Punk band ervoor genaamd Hounds uit Essex. Die waren ook erg vet. Een hele unieke sound. Heb meteen maar een CD gekocht. Te gekke show! Jammer dat je het moest missen.
Slecht geluid? Ik stond naast de soundguy maar had nergens last van hoor? Had mn alpine dopjes in dat wel, maar dan nog. Beroerd durf ik t niet te noemen? T stond niet zo onnoemelijk hard zoals het altijd overal staat waar ik een gruwelijke hekel aan heb. En ik kon de boel juist wel verstaan ? Over het algemeen ervaar ik concert juist altijd als enorm veel bass en versta ik ze niet maar had ik nu totaal geen last van
En ze waren idd echt heel goed ! Heb genoten!
Hell Yeah! Vrijdag naar delain :). Fortarock staat ook in de planning.