ik kom wel. eerst ga ik oefenen met 2 bands. en dan kom ik. ik ben er denk ik pas om 5 uur, sorry.
Printable View
ik kom wel. eerst ga ik oefenen met 2 bands. en dan kom ik. ik ben er denk ik pas om 5 uur, sorry.
dan kun je nog het laatste uurtje silver meemaken en mee eten en de loting meemaken en skabouter zien spelen ! nix gemist dus ..
om te eten :
vanaf kwart voor zes zijn jullie welkom in de mixor om lekker te gaan snacken:
kleine routebeschrijving: de sub uit, gelijk rechtsaf, aan het einde rechts om de hoek en na 15 meter vind je de mixor waar de deelnemers met korting kunnen eten.
prijslijstje:
MIXOR gitaarloterij menu !
Voor de deelnemers is er een korting beloofd op een lekkere snack bij de MIXOR ede
Friet met + frikandel of kroket maarliefst 2 euro (normaal 2,70)
meerprijs curry 0,15 pindasaus 0,25 speciaal 0,25
Mini schotels :
Doner menu
Shoarma menu
Kip menu
Sis kebab menu
Kipsnitzel menu
Sate menu
Hamburger menu
Kipburger menu
Hotwings
Geserveerd met pita, friet, salade en saus. Maarliefst 5,00 euro (normaal 7,50)
Maxi schotels :
Schotel doner
Schotel shoarma
Schotel kip
Schotel sis kebab
Schotel shaslick
Schotel falafel
Schotel hamburger
Schotel lamskotelet
Geserveerd met pita, friet, salade en saus. Maarliefst 7,50 euro (normaal 11,00)
Alle andere gerechten blijven gewoon de normale prijzen
de kortingprijzen zijn alleen bij het tonen van je deelname plectrum, houd deze dus goed bij je !
zeer binnenkort foto's van de mixor !
hahaha, je hebt het goed geregeld Glaas, petje af
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
maar nu nog mensen
Ik wilde ook komen. Ik heb al een tijdje het topic niet meer gevolgd, maar hoeveel mensen hebben zich nu aangemeld om te komen?
Hoe laat gaat het beginnen?
sjit ik ben niet gebelt
Dude trekking is op zondag. Nog een kansje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vester86
Ik moet ook werken, koopzondag in RockCity!
:)
En ik moet eerst een wedstrijd van 10 engelse mijlen lopen, dus gaan we gewoon wat later. Er zal rond vijven vertrokken worden in Eindhovenrockcity en er kunnen mensen gratis meerijden als daar behoefte aan is.(tenzij mijn wedstrijd heel slecht gaat, dan wordt het een kwartiertje later...) Ik zal tegen vijf uur dit topic nog effe checken, telefoonnummers kunnen in mijn PM...
Kijk, 'that's the spirit'Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vester86
Afladen die tent!
Er gaan mensen zoooo'n spijt krijgen dat ze er niet bij waren !
Ik bedoel, we hebben het wel over JOUW gitaar ;)