Ik zou zelf wel die plastic kabeltjes vervangen door wat fatsoenlijke.
Printable View
Je hebt helemaal gelijk. Ga ik ook nog doen. Ik zit zeg maar nog een beetje in de test fase. Ik ga sowieso alles nog wat fatsoenlijker wegwerken, goeie patchkabels kopen, lange kabels met haakse pluggen kopen en zoals gezegd misschien nog een goeie voeding aanschaffen. Dat laatste weet ik nog niet zeker, want als dit werkt dan werkt het.
Achja... laatst zag ik weer wat video's van Tegan & Sara, Tegan heeft ook gekleurde patchkabels. En zo zijn er wel meer professionele en beroemde artiesten die geen 'goede' patchkabels hebben.
Nou lijken tegan en sara me nou ook niet echt de typjes die zich druk maken om hun geluid. Denk sowieso dat mensen die veel thuis spelen kritischer op hun geluid zijn dan mensen die alleen maar op het podium staan. Als die mensen uiteindelijk de studio ingaan is het wel weer een ander verhaal gok ik.
Eindelijk eens een foto van mijn pedalboard!
http://i72.photobucket.com/albums/i1...pedalboard.jpg
Ik denk dat iedereen ongeveer wel weet wat er allemaal opstaat, het zijn niet de meest obscure pedalen.
Het enige dat ontbreekt is mijn EHX Memory Boy, die is binnen voor reparatie.
Jonathan
Ah ja, die was ik vergeten, dat is een TS808 gebouwd door DonFX. Gewoon ook een overdrive, maar een hele milde.
Ja, inderdaad, het is lekker veelzijdig! Toch blijft de OCD mijn number one, maar een hele set datzelfde geluid is niet alles, dus af en toe is afwisselen :)
Voeding zit onderdaan weggewerkt, een pedal power 2 plus, maar die heeft 8 uitgangen waardoor ik mijn tuner nu voorzie van eigen stroom. Zo lijkt het inderdaad dat dat niet is weggewerkt.
En die volumepedaal, het is eigenlijk een expressiepedaal voor de Boss Harmonizer, paste er niet meer op, wat ik wel jammer vond. Iets te veel gekocht op korte tijd :D Maar het voordeel is dat die pedaal geen stroom nodig heeft, dus op optredens is het gewoon uitpakken, aansluiten en spelen.
Bedankt voor de reacties!