Daar ging the thread toch niet over?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nopster
Printable View
Daar ging the thread toch niet over?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nopster
Hij heeft gewoon stijl. period.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tillens
Zijn drummer, Donati heeft stijl. Vai kan echt bizar snel spelen maar om nu te zeggen dat het de beste gitarist is nee niet echt, zijn collega op het podium houd em gewoon bij dus... en als je zo er uit ziet ik weet niet hoor.......... :stop:
Bijhouden is makkelijk voor een andere pro. Maar zoiets ZELF creeeren is wat niemand kan zoals de meester. Vergeet niet hij is 1 van de grootste innovators op gitaargebied. Hij is verantwoordelijk geweest voor de introductie/uitvinden van de 7-snaar, de floyd die 2 kanten op kan, diverse intelligente harmonizers en de lijst gaat maar door en door.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tillens
Ik vind hem cool ook...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lock en Load
Nu wel goed? :roll:
Waar heb je 7 snaren voor nodig? Om extra heavy te spelen ofzo? Ik zie het nut er niet helemaal van in. Een Floyd die 2 kanten op kan, man, is alleen maar meer moeite om hem vast te zetten :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Constantijnster
(eigenlijk snap ik al niet meer waarom ik er nog op reageer. Vai de beste vinden, vind ik gewoon te zielig voor woorden...)
Begrijp me niet verkeerd, qua techniek is hij zeker een van de betere gitaristen. Maar volgens mij is techniek gewoon niet het doel van muziek, en dat lijkt het wel te zijn bij gitaristen als Vai.
Als jij geen gevoel in Vai's muziek kan ontdekken is er iets grondig mis met je. Ik weet zeker dat je ook niet al zijn muziek kent misschien heb je 1 nummer gehoord ofzo en vel je daaruit een oordeel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
Heb je al eens solowerk van Devin Townsend zoals het album Terria gehoord? En meegeluisterd terwijl je de teksten las? Dat is pas een meesterlijk album... 8-)Citaat:
Ja, maar ik kreeg er niet bepaald een erectie van. :)
Dude, ga jij al het werk luisteren van een arrogante nicht die afgrijselijke muziek maakt?Citaat:
Weet jij veel hoe goed ik die zak ken... van mij mag je hem goed vinden maar ik erger me er kapot aan dat jij overal je mening als feit brengt.
Tsjah, het enige gevoel dat ik kan ontdekken in zijn gitaarspel is het 'kijk eens hoe geweldige techniek ik heb en hoe heerlijk snel ik kan spelen'-gevoel. Maarja als Vai de enige is naar wie je luistert, kan ik me voorstellen dat je niet weet hoeveel gevoel iemand in zijn gitaarspel kan leggen.
Kijk even in het andere topic naar de post van WICKED.Citaat:
Frusciante een goeie gitarist wahaha laat me niet lachen.
Ik heb die posts gelezen, en besloten niet meer in een zinloze discussie te gaan.
:???: Ik ook niet... Maar toch vond ik het meesterlijk :razz:Citaat:
gast, je maakt jezelf belachelijk :-?Citaat:
Frusciante de beste.. is maar net wat je belachelijk vindt. Maargoed ik ga hier niet verder over zeuren. Ik vind dat iedereen zijn eigen held moet hebben alleen jammer dat Vai altijd zo ( met onterechte zielige argumenten ) afgezeken moet worden terwijl hij juist een bron van inspiratie is voor jullie allen.
Net nu ik dacht dat we deze discussie achter ons hadden gelaten begint het gezeur weer.
Ieder heeft z'n eigen favoriet en niemand hoeft over de keuze van een ander negatief te doen. Waar hebben we het uiteindelijk over? Over gitaristen, niet over terroristen.
Vrijdag en zaterdag ga ik fijn naar de Oosterpoort in Groningen voor Steve Vai en het Metropole Orkest. En wat de rest daar van vindt zal me een zorg zijn.
Techniek is ook niet het doel van vai zijn muziek :)Citaat:
Ga Touching Tongues ofzo luisteren man pfffffffffff
en ga dan niet zeggen dat dat op techniek is gericht want dan spoor je niet helemaal.
Zoals ik al duidelijk probeerde te maken, zullen we (in elk topic) lekker ophouden met deze onzin?
dat is ie wel, maar goed :-DCitaat:
bovendien schreef jij "Frusciante een goeie gitarist whaha laat me niet lachen"
ontkennen dat John een goeie gitarist is, dat is wel lomp :razz:
Ach, dude, je begint er zelf mee.. ik vind het best :stop:Citaat:
Kan me niet schelen wie ermee begon...
Gewoon een straatmuzikant, foto is genomen op Maxwell Street.
http://www.urbanphoto.net/chicago/02.jpg
Constantijnster schreef:
Frusciante de beste.. is maar net wat je belachelijk vindt. Maargoed ik ga hier niet verder over zeuren. Ik vind dat iedereen zijn eigen held moet hebben alleen jammer dat Vai altijd zo ( met onterechte zielige argumenten ) afgezeken moet worden terwijl hij juist een bron van inspiratie is voor jullie allen.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahaha.... ahum inspiratie, jahhhhhhhhhhhhh :seriousf:
Constantijnster schreef:
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahaha.... ahum inspiratie, jahhhhhhhhhhhhh :seriousf:
http://www.pitfather.com/modules.php...098&fullsize=1
bijna 40 en nog steeds vet :D
Ik sta daar vooraan ook nog ergens tussen, voor fletcher tegen podium achter de monitor.
http://www.bobbyshred.com/images/diamondsm.jpg
Dimebag Darrell R.I.P.
:roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
duidelijk dat bazzieman vakantie heeft! kijk maar eens bij Gitaristen en dan laatstgepostte :razz: ga is werken joh :wink:
Hou je gedeisd barbaar! :razz: ga maar lekker afwassen jongen :-D
Helemaal mee eens..die kerel zag er onwijs goed uit!!vette looks..RIP!! :'( :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauser
Bah!! Die gast is echt gay! :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BJA
de rugartiest.
Rugartiest?? :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Embryoyo
http://holebi-info.be/nl/dossier_24.htm
:cool:Citaat:
Rugartiest
Homoseksueel
Aha, zoiets vermoedde ik al :-D Ik dacht namelijk meteen aan het woord rugridder :PCitaat:
Maarre... Was dat over mij of over die fag op die foto?? :oops:
Die fag van Green Day natuurlijk. :-D
Ik post hem nog maar eens...
Tony Iommi... IMO de meest stijlvolle gitarist qua looks 8-)
http://www.warande.net/~bwian/concer...s/IMG_9594.jpg
Riffmeister!! :evil:
en natuurlijk
http://www.judaspriest.com/photo/200.../STPAUL063.jpg
En alle Vai Fans niet zeiken van: "dat hebben ze afgekeken van Vai BLABLA" want in tegenstelling tot Vai... speelt Judas Priest daadwerkelijk iets... Vai en zijn vriendjes ouwehoeren dan maar wat :evil:
Als ik hier zo even rondkijk dan durf ik gerust zeggen dat er meerdere 'fags' gepost worden, al dat leer, accessoires en make-up :lol:Citaat: