WASP in de pul! 13 Nov pas maar goed ;) kaartjes zijn binnen.
Printable View
WASP in de pul! 13 Nov pas maar goed ;) kaartjes zijn binnen.
3 november jimmy eat world in melkweg
9 november stone sour in 013 :rockon:
Isbells 30 oktober in Lier (BE)
5 november Filthy McNasty in Swaf (Hoorn)
17 november Drive By Truckers (Paradiso)
11 december Speedfest Eindhoven
Naast Sarah Blasko en Godspeed You! Black Emperor staat nu ook Broken Social Scene in mijn concertagenda.
3 december My Favorite Scar, maar dat is het dan ook.
Nog 4 nachtjes slapen en dan Satriani @ HMH ! :D
Nog een aantal nachtjes slapen en dan Joe Bonamassa in de Oosterpoort, heerlijk lekker muziek luisteren en kippenvel krijgen.
zijn geluid is echt te gek. Perfect voor zijn (geweldige) spel. Ongelofelijk goed.
En dan te bedenken dat ik van een verstokte oude bluesgek die een achterneef van mij is eens bij een concert bij hem ben geweest 5 jaar geleden. Speelde hij nog voor zo'n 100 man in een zaaltje in Hardenberg. Toen was ik gelijk al verkocht. Nu is hij 'groot'.
Woensdagavond Ten Years After met de waanzinnige Joe Gooch.
Onze gitaar roadie werkt geregeld voor ze, en kan ff in de TYA keuken kijken.
04 november naar Bimhuis: Kurt Rosenwinkel!
Ik was het eigenlijk vergeten dat ik vrijdag naar satriani in de HMH ga, blijkt het een soort guitar night te zijn.
Ik val dus net van mijn stoel van die Davy Knowles, wat een stem en wat kan dat gassie spelen :blast:
http://www.youtube.com/watch?v=BZp5HevV9bs
en vooral dit nummer, saving myself wow... :zz:
http://www.youtube.com/watch?v=swU5o...eature=related
Dat ik die gast niet eerder heb gespot.
Verder dus Sonny Landreth, een soort slide guru maar ik denk dat ik vooral Davy Knowles heel goed ga vinden..
Plan was om naar Avenged Sevenfold te gaan in de Melkweg in november!
Totdat iemand op marktplaats zn afspraken niet nakwam en ik best wat tientjes lichter ben zonder tickets..
Helaas, maar komen vast nog een keer ergens komende jaren..
Sneue toestanden man, kan het feit dat ik in nov naar Avenged sevenfold ga evenals Cee-Lo, Joe satriani en davy Knowles en Alter Bridge het leed wat verzachten?
:zz:
:)
Disturbed, Papa Roach, Buckcherry en Halestorm in Vorst Nationaal op 5 december...
gisteren naar Adrian Belew Power Trio geweest in Den Bosch. Erg tof! een van de betere concerten van dit jaar.
We zullen aan de thuisblijvers denken :)
17 nov Helmet
22 nov Deftones
11 dec Speedfest
12 dec Persistance Tour
22 dec Triggerfinger
Binnen een uurtje vertrek ik naar Dexter Jones' Circus Orchestra in Den Bosch! :cheerup:
27 november
the Dutch Eagles (tja, ouwe(re) sok :punk:)
Cake.
De vorige keer was vreselijk dus ik heb goede hoop.
Ok goeie, ga ff kijken of er nog kaarten zijn..
blood red shoes tivoli
Airbourne Paradiso
De kaarten voor wasp 13 nov zijn besteld!
Ik wilde eerst ook naar airbourne gaan... maar het is op maandag en in amsterdam... das minstens twee uur rijden voor mij.
Vorige week naar Steve Vai geweest in Groningen. Viel me wat tegen, ik had al niet zo'n hoge pet van zijn muziek, maar hoopte dat het orkest het wat zou verbeteren. Veel te extravagant/surrealistisch voor mij, pakt mijn ziel niet. Wel mooi om de man te zien.
En volgende week donderdag naar Paul Gilbert in Enschede! Wat ik heb van hem gehoord heb pakte mij ook niet, maar qua stijl meer mijn ding. Sowieso een gitarist die beter bij mij aansluit, qua geluid en (stijl van, ik ben natuurlijk niet zo goed) het spel.
Ben heel benieuwd! :rockon:
Wordt net gebeld of ik mee wil naar Lee Ritenour vanavond. Joepie, altijd leuk. klasse gitarist.
Ik ga rond een uur of 5 naar [IMG]The Kids[/IMG] kijken in een café bij ons in het dorp. :cheerup:
09 nov - Stone Sour
19 nov - 65 Days of Static
24 nov - Jonsi
02 dec - Disturbed
04 dec - Karnivool
19 jan - Godspeed you! Black Emperor
Gilbert! Donderdag in Atak!