TIMMYYYYYY
daar werd je ook gek van
Printable View
TIMMYYYYYY
daar werd je ook gek van
ja dat en
HOERE!
+235167023Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Zo fcking irritant.
Stelletje zjanetten, dan ga je maar lekker thuis met een koptelefoontje zitten als je dat soort humor niet wil waarderen.
staat nergens dat ik het niet grappig vond want heb me kapot gelachen, en zelf heb ik ook lekker mee gedaan :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
het was alleen soms wel irritant...
Ik snap dus niet wat daar grappig aan is.
Ik stel voor, iedereen die volgende keer nog eens Timmy roept een ferme schop onder zijn kloten te geven, da's nog veel grappiger.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol
kijk southpark misschien snap je het dan.
Het echte hoogtepunt van Graspop was wat mij betreft toch wel:
MAAAIDEEEEEN!!!! :D
Gewoon omdat dat echt een jongensdroompje was van mij en die is uitgekomen.
Qua spel was ik heel erg onder de indruk van Malmsteen, maar voor de rest zuigt hij echt ezelsballen. Ik bedoel, die kerel heeft echt 100 plectrums weggetieft, hij had net zo goed met dozen plectrums kunnen gaan smijten. Ook met het weggegooien van die kapotgeshmashte fender usa, had hij verdomme de plug erin laten zitten, het leek wel vissen man, die kerel heeft echt het IQ van een badkamertegel.
Maaruhm, daarnaast was mijn hoogtepunt zekerteweten SABATON.
Ik heb namelijk drie maal met de gasten mogen praten, waarna ik erachter kwam dat die gasten dus echt superarm zijn en echt alles ervoor over hebben. Ik en mijn vriendin hebben na maiden een hele avond zitte kletsen met Par (bassist) en die heeft mij exact uit zitten leggen (met een aantal liter bier) hoe het leven eruit ziet van een Metal-muzikant die net niet ver genoeg is doorgebroken en voor elke minuut dat hij kan eten moet knokken. (Hij regelt alles bij sabaton en hij geeft ook curcussen over hoe je een bekende band word). Bovendien heeft hij mij wat inside dingen verteld, ten eerste: alle lelijke verhalen over Tarja van Nightwish zijn waar...... (ik had ook niet anders verwacht) en ook iets over Malmsteen, zijn beste vriend drumt namelijk bij Yngwie, en hij zij dat die kerel hem een keer boos midden in de nacht had opgebelt en gezegt had: OMG Par, vannacht heeft Malmsteen gewoon het aller aller allervetste metalnummer geschreven dat ik ooit heb gehoord, vervolgens werd hij dronken en heeft hij hem gedelete. Drie drummer zit daar nou al 6 jaar (het langst ooit voor een Malmsteen-bandlid, en hij zij ook dat dit al vaker was voorgekomen, hij is dus wel heel geniaal, ook volgens Par, maar hij vernaait het door de drank....
verder was mijn hoogtepunt echt:
BANAAN
Heeft iemand dat nog gehoord? Timmy was helaas een beetje uitgestorven, dus we hebben besloten dat 2008 het laatste jaar is van Timmy! en dat 2009 het woord is van BANAAN!!! dus volgend jaar, BANAAAN! schreeuwen!!! :D
Southpark is grappig, als een halve mongool Timmy roepen niet.
is ook wel serieus afgezaagd ondertussen he... verzin eens iets origineler ofzo ?
check bovenstaande post:Citaat:
BANAAN
Ik vond het grappig. Die kreet werd vorig jaar voor het eerst gehoord in de tent naast me. Toen Aaron (de gitarist van het illustere Thonor) een van zijn maatjes riep en iemand een paar tenten verder Timmy terug riep. Waarna zo ongeveer de halve camping volgde. Tot mijn eigen grote verbazing was Timmy dit jaar terug van de partij. Timmy is een GMM fenomeen!Citaat:
Op pinkpop ging Timmy al behoorlijk te keer hoor :)
Psst, die shit is al bezig sinds groezrock 2006, zover ik weet ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zjef
het was wel grappig, maar om 4 uur 's nachts is het wel vrij vervelend
Toen zat ik nog bier te drinken in de afterparty tent, als je wilt slapen ga je thuis maar met een koptelefoontje op muziek luisteren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeofJackon
Verder, wat sneu dat sommige mensen zich aan zoiets ergeren. Dan weet je niet wat je op een festival kan verwachten.
haha was wel lachen:p overal hoorde je inderdaad timmy:D
stel je voor dat iedereen daar timmy noemt...
Op Wacken was het vorig jaar meer Spiderschwein dacht ik, maar Timmy roepen blijft wel komisch zoals het vanaf de andere kant van de camping teruggeschreeuwd word :satisfie:
Denk dat de meerderheid uiteindelijk wel om 4 uur wil slapen op een paar lap lullen na (heb er niks op tegen ) maar ga zelf lekker in een cafe verder genieten ?Citaat:
Ook een keertje "theo" op Lowlands toch?
Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan.Citaat:
Slapen moest je maar doen als je klein was.. tijd genoeg gekregen in de wieg.
Je mag andere mensen toch hun nachtrust gunnen, zelfs al jij er van overtuigd bent dat dat nonsens is?Citaat:
Banaan is een goeie om volgende keer te proberen, ik doe alvast mee!
Dan zul je met "banaan" ook maar weinig mensen hun nachtrust gunnen..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goderic
sommige mensen gaan om bands te zien, anderen om volslagen idioot te doen, ieder zijn ding zeker ?Citaat:
geen toog in de partytent was ook stom.
S' nachts doorgaan en in de ochtend slapen kan ook toch? :)
Citaat:
Nee jij bent lekker, gezellig je kapot zuipen waar betaal je die 130 euro voor ? om je vol te zuipen met bier van ? ik schat 2 euro ?.. dat kun je ook in de kroeg en dan de volgende morgen lekker met een kater rond lopen op het FESTIVAL ?
Mensen gaan voor de muziek, niet om zich vol te zuipen met bier tot 6 uur smorgens. en dan ook nog is als een kranke idioot iedereen wakker houden, dat jij je vol wil zuipen tot diep in de nacht best, maar laat de gene met rust die wel naar een festival voor de muziek gaan....
JIJ, weet duidelijk niet wat een festival inhoud (het is namelijk niet alleen je vol zuipen met bier met een achtergrond muziekje ).
Nu komen de stoere binkies hier me zeker vertellen dat het wel zo is maar daar heb ik lekker schijt aan :hippie:
Slapen is tijdverspilling.
Ik vind het beide... Als overdag die grote saaie bands spelen (bullet for my valentine, avenged sevenfold, e.d.) ga ik lekker op het terras zitten en gooi ik een X aantal pilseners achterover...Citaat:
Ik zorg er wel voor dat ik alles goed mee krijg wat ik wel wil zien! Dus een colaatje tussendoor moet soms ook wel ;)
Oja, en brak zijn hoort er een beetje bij ;)
PS: Ik ga anderen niet uit hun slaap houden maar kan me ook niet zo storen aan de mensen die dat wel doen, tenzij het persoonsgericht is.
Waarom zijn jullie hier over aan't discussiëren? De een gaat voor de sfeer, de ander voor de muziek.
Het is echter de normaalste zaak dat er continue herrie is. Dat weet je van te voren, dus moet je je er ook niet aan ergeren
''Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan''Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Ik stoor me er ook niet aan, maar als iemand een uitspreek als deze doet.. iedereen viert een festival op zijn eigen manier. Maar dat snapt hij helaas niet.
Ik hou het bij tot zes uur zuipen en smoren, de zon zien opkomen, gaan slapen, mezelf ertoe verplichten klaar te staan voor de eerste bands, en zo 3 dagen achter elkaar. Worked out pretty good so far.
Ohh ik snap het prima. Waar ik wel een pesthekel aan heb is dat je beweert dat ik kom om me vol te zuipen. Ik kwam voor At the Gates, Immortal, Soilwork, etc etc. Die heb ik gezien, en heel wat meer van genoten dan jij, want jij ergerde je natuurlijk aan het lawaai. JIJ snapt het denk ik nog steeds niet helemaal.Citaat:
overnachten op campings blijft gewoon kut. Ik bezat me dan maar omdat ik me anders nog harder ga irriteren.
Vind jij, ik vind de sfeer op campings gewoon geweldig.Citaat:
+1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wickerman
Irriteren is zo 2007.
Ook al, en als je dan schijt hebt aan de infantiele uitspraken van 50.000+ festivalgangers die 4 nachten in elkaars nek liggen hijgen moet je gewoon thuis gaan slapen.Citaat:
Ik ben trouwens wel één van die infantielen, voor alle duidelijkheid ;)
K heb me heel goed geamuseerd, ook op de camping. Als ik moe ben wordt ik gewoon wat lastig, that's all
Citaat:
Lees alles nog een keer misschien zie je dan wel dat ik ergens gezegd heb dat ik er geen last van gehad heb, ik kan er gewoon niet tegen dat jij beweert als je niet de helenacht door zuipt je niet weet hoe je een festival viert... slaat werkelijk nergens op.
Dan moet je zelf ook nog even lezen, want dat heb je duidelijk ook niet gedaan, anders had je wel gezien dat ik dat niet beweer.
Citaat:
Ik stoor me er ook niet aan, maar als iemand een uitspraak als deze doet.. iedereen viert een festival op zijn eigen manier. Maar dat snapt hij helaas niet.
paar posts terug
:sssh: