De Klon is overigens voor € 360,- gegaan......daarvoor koop je 'm nieuw en dan heb je nog over ook....
Printable View
De Klon is overigens voor € 360,- gegaan......daarvoor koop je 'm nieuw en dan heb je nog over ook....
hm valt me nog mee eigenlijk. Het lijkt een beetje laagconjunctuur qua Klon hype. Ook op TGP worden ze niet meer zo snel en tegen hoge prijzen verkocht.
Nou, meevallen......het is toch wel erg veel geld hoor, voor $ 275,- maakt Bille Finnegan er eentje voor je, beetje kosten van verzenden, invoer en verzekeren en voila, je hebt een nieuwe.....MET garantie. Hype of niet, feit blijft dat ie echt super klinkt, indien juist gebruikt...
Robbert heeft er eentje gekocht, weet alleen niet meer hoeveel hij kwijt was...
zijn toch een stuk duurder dan $275, dacht iets van $375 toch?
Nee, rond de € 275,-, maar eer je 'm hier hebt zal er wel e.e.a. aan kosten bijkomen...12 weken wachttijd trouwens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jero
Hehe, als ik google mag geloven is €275 bijna $400.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
Oh nee, ik bedoel dat Bill Finnegan 'm voor je maakt voor $ 275,- dollars dus. maar dan heb je 'm nog lang niet hier.
De nieuwe prijs inclusief verzenden binnen Amerika is $329
Da's ongeveer 210 euro... Ik weet vrij veel pedalen in die prijsklasse op te noemen dus zo'n onbetaalbare grail is het niet meer. ... lang leve de lage dollarkoers!
329 dollar, komt misschien nog $10 bij voor interantionaal verzenden, dus zeg 340. Da's dan omgerekend rond de 240E, daar komt nog een procent of 30 bij tegewnoordig met BTW en invoertaks ? Kan het niet vinden op de douane site. Rond de 310E kom ik met die schatting uit... voor zonder meer het lekkerste pedaal dat ik ooit over mijn setup heb gehoord :D