Hee ja, je hebt gelijk. Ik heb even op de site van jabs gekeken en daar staat hij inderdaad tussen (zonder de neck pickup dan)
Ik vind het ding er echt niet uitzien, gewoon een beetje een mislukte explorer... maar ja, smaak he ;)
Printable View
Hee ja, je hebt gelijk. Ik heb even op de site van jabs gekeken en daar staat hij inderdaad tussen (zonder de neck pickup dan)
Ik vind het ding er echt niet uitzien, gewoon een beetje een mislukte explorer... maar ja, smaak he ;)
je bent niet de enige, dat ding verkocht voor geen meter in die tijd :D
Dit is ook zo'n mooie advertentie: Feedback heeft meer dan een jaar zitten leuren met deze gitaren voor 159,-. En een jaar geleden gingen ze in america en op Ebay (nu kopen) voor 99,- dollar. Grappig dat hij er dan 350 voor vraagt, en dan ook die tekst:
"geen rare biedingen doen want die verwijder ik gelijk
echte gitaristen weten wat hij kost !"
Afijn: Linkje naar marktplaats
ja maar wij zijn natuurlijk geen echte gitaristen :D
Piet komt zelfs een beetje agressief over.... Zal nog wel boos zijn op zijn zoon dat ie is gestopt :D
nog een stel nepperds iemand?
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=2&fs=1
knap een fake van een 67 les paul (eerste les pauls werden weer gebouwd in 68, nadat gibson in 1960 gestopt was met de productie)
die jazzer ziet er weer wel origineel uit maar lijkt de foto mij een beetje fake
volgens mij plakt Fender zijn logo's toch beter op
marktplaats
Kan het niet een beetje een ongelukkige foto zijn? Het logo ziet er een beetje opgeplakt uit, maar dat is bij RI's toch ook zo?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
ja, het zou een gemolesteerde '62 r.i. kunnen zijn maar op de een of andere manier komtie een beetje fishy over, not sure