Wow een distortionfunctie op je telefoon!
Printable View
Wow een distortionfunctie op je telefoon!
Niks voor jou Pais? Klinkt het toch een beetje elektrisch... :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Mijn fout! Mijn fout! :cheerup:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
EDIT: Ik ben een wijsneus!
(Sorry, ik kon het niet laten :dontgeti:)
Mag ik nog even posten in dit topic? Ik wilde graag even zeggen dat niemand eigenlijk gewoon echt stoer is in dit topic, als je hem/haar vergelijkt met:
http://www.theage.com.au/ffximage/20..._300x387,2.jpg
Misschien niet zn beste foto, maar in Zorre schopte hij vet kont!
verdomme. en ik dacht dat ik je kon vertrouwen...
Het enige dat ik me afvroeg na het lezen was het volgende, Tho. Je zegt dat het je niet kan schelen hoe mensen over je denken in een van je eerste reacties en vervolgens blijf je erover door miepen... Je trekt het je kennelijk dus toch aan?
Anyways, welkom nieuweling... En Tho, ik kan wel om je lachen hoor :satisfie:
Ojeee Gio, doe dat nou niet! :nervous:
nee dat mag hij best vragen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ik kan het gewoon niet hebben als er iets niet uitgepraat is, vandaar dat ik er over door zeik. Als er iets begonnen is moet dat ook uitgepraat worden, hoe lang dat ook duurt. Verder kan het me inderdaad niets schelen hoe de buitenwereld over mij denkt, maar ik vind het wel belangrijk dat ik op het forum enigszins geaccepteerd word. that's about it :)
Nou, oke... ik accepteer je. Persoonlijk kan ik jouw botte reacties op de een of andere manier altijd wel relativeren bij jou. Ik kan er zelfs vaak om lachen.
Aan de andere kant hoop ik dat je Mith zijn reactie wel een beetje begrijpt. Een nieuweling op het forum weet niet hoe de inside crowd met elkaar omgaat. Zij kennen de botte (maar toch hechte) omgangsnormen niet.
tnx mate :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
ja stiekum begrijp ik hem wel, en ik ging ook niet meteen in de aanval, maar de beschuldigingen die daarop volgden vond ik minder netjes, en ik vond ook dat ze er niets mee te maken hadden. Maar dat is uitgepraat! :)