Prachtige gitaar. Ik vind een ding jammer en dat is dat hij niet van mij is.
Printable View
Prachtige gitaar. Ik vind een ding jammer en dat is dat hij niet van mij is.
heb na een tijdje besloten om de tremolo eens te vervangen voor gewoon een stoptail.
jammer genoeg gebruik ik dat ding niet.en dan wordt het niets meer dan een obstakel.
leek me toen handig om een `multi-functionele` LP te maken maar het heeft meer weg als snelle stickers op je zundapp plakken.
daarbij vind ik dat ie nu gewoon is zoals ie hoort te ogen,als een bare-ass LP zonder toeters en bellen.
[IMG]http://inlinethumb60.webshots.com/35...600x600Q85.jpg[/IMG]
is heel mooi geworden, alleen, en ik weet niet of ik de enige ben, vind ik de gouden pupranden veel te veel aandacht vragen.
zou liever transparante gebruiken zodat het hout wat meer aandacht krijgt en het goud wat minder dominant.
maar het blijft persoonlijk en een klasse klus!
is ie te koop?:dontgeti:
@no1hops. had er eerst zwarte op maar die hadden meer weg van 2 schoenendozen.maar eh transparante?ben ik nog nooit tegengekomen....waar haal je zuks?
@toneblo. mmm....nuhhjj.
ik vind hem heeel mooi, zelfs het goud, waar ik normaal een absolute hekel aan heb, vind ik hier wel passen. zonder goud wel noggg mooier...
man dat is nu eens een droom gitaar
als ik genoeg geld heb ga ik ook zelf een gitaar maken
ook een les paul of een rr
echt mooi
Mijn god !! De les paul uit mijn dromen, WAUW !!!! Echt een van de mooiste LP's die ik ooit gezien heb.
PRACHTIG !!! :o
ik volg je daarin. Ik ben een goudhater. Maar op deze gitaar met deze kleuren?...wauw.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno