Da's raar... en heb je die in een winkel gekocht of van een particulier?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joanna
Heb je geen foto?
Printable View
Da's raar... en heb je die in een winkel gekocht of van een particulier?Citaat:
Heb je geen foto?
Dit schreeuwt om een foto! Of op zijn minst om een merk en typenummer, als dat ergens erop staat.Citaat:
Nylonsnaren op een western gitaar knopen vergt wel een hoop creativiteit! Respect! ;)
Een foto...hmm, dan zal ik even moete prutse om te kijke hoe ik die hier moet poste... (ze zoekt :p )
En ze zoekt verder maar ze vind het niet. Enfin, der staan er wel enkele van mij en de gitaar op mijn space
Als je'm zo nodig moet zien kan je daar altyd eens eve rondneuze :satisfie: .
Kwete niet of het echt duidelijk is maar goed...bij gebrek aan beter
Die space bestaat niet, is de melding die ik krijg.(?)
Een foto moet je ergens op een site zetten, en er dan via IMG-tags naar verwijzen.
Jah, dat van die space daar kwam ik vanochtend opeens op. Mijn machtigingen staan wel ingesteld op iedereen maar als je geen messegenger-contactpersoon bent raak je der niet op. Foutje in het systeem ofzo...Heb ngal zulke dingen meegemaakt :mad:
Best wel irritant...
Maar euhm, IMG-tags??? Ng nooit van gehoord...
Het merk is Stagg en het typenr(ga ff spieken om te zien of ie der ergens op staat)... der staan twee hele lange nrs op???
Als je de URL van je plaatje hebt (dus het Internetadres) en je plaatst dat tussen [IMG] en een [/IMG], dan zie je dat plaatje in je bericht verschijnen.Citaat:
Dat noemt men tags, die codes met rechte haken.
Azoooo!
Ik zou niet weten op welke site ik em moet zette :dontgeti:
Nujah, ik kan je verzekeren dat het een western gitaar is. Heb ze ng een keer zeer goed bestudeert en vanbinnen zit er een "ettiket" met daarop: handmade western gitar.
Ng iemand twijfels?
Nou, wel met betrekking tot dat 'handmade' als het een Stagg betreft... :(Citaat:
Heb je nog een typenummer, dan kunnen we eens googelen...
(@Moderator: is dit niet teveel vervuiling voor dit topic? maar ik ben geïntrigeerd met welke gitaar Joanna nu heeft...)
okay, ik dnek dat het dit nr moet zijn:
SW205N
Maar idd, ik betwijfel dat "handmade" ook wel... daarvoor was ze veeeel te goedkoop :satisfie: