Andy Timmons op de live CD van Simon Phillips.
Voor de rest te veel om op te noemen.
Printable View
Andy Timmons op de live CD van Simon Phillips.
Voor de rest te veel om op te noemen.
gilmour @ pompei. 'nuff said. gister die dvd gezien, middelen, en die fuzz met delay etc...zoooo smooth..
Alles opgenomen bij Han:rockon:
en diverse acdc platen, the black crowes op the great southern en nog wat, rush, moving pictures, van halen 1984, slayer reign in blood, death leprosy en human, grave into the grave, entomned left hand path en vooral wolferine blues (die misschien nog wel het mooiste), pantera vulgar display,
Wat mij opvalt is dat ik soms een gitaargeluid hoor waar ik dood nog niet mee gevonden wil worden maar dat dat geluid in een goede mix echt lekker klinkt op een album. Ik denk dat als ik het gitaargeluid van bijvoorbeeld slayer zo droog uit mn versterker hoor komen dat ik me dan moeilijk kan bedwingen om eens flink aan de knoppen te draaien.
Goede lijst! Het grootste deel zou ik ook genoemd kunnen hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm
Ook veel andere favorieten zijn al genoemd, maar bij deze nogmaals:
-Gary Moore ("Still got the blues"-tijd)
-Jimi Hendrix (bijv. "All along the watchtower")
-Steve Vai (de variatie in "Tender Surrender" bijv.)
-Opeth (clean op "Damnation" album)
-Robben Ford (ook clean heel aangenaam)
heerlijk... lekkere sound zit het nog steeds te zoeken op mijn versterker...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jiboom
Welke cd is dat?? Heb je toevallig een titel? Kan ik eens even zoeken en kopen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitartub
Bedankt!
Harm
Het gitaargeluid dat te horen is op Grace van Jeff Buckley :)
yeah frusciantefan!!!!! buckley is god!!!!!
Titel van de door mij bedoelde live CD is : OUT OF THE BLUE.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm
Ik heb dit concert live gezien op het NSJ in Den Haag. Was voor mij een van de hoogtepunten in tig jaar NSJ (alleen spijkerhard, m'n oren tuiten nu nog)