Ja, laten we gaan zeiken als op gitaarnet een vraag over een gitaar wordt gesteld. :roll:
Lazer jij lekker op naar de chat met je tijdslijn. Dit is en blijft een forum voor gitaristen, hoop ik...
't moet toch niet erger worden op dit schijtforum...
Printable View
Ja, laten we gaan zeiken als op gitaarnet een vraag over een gitaar wordt gesteld. :roll:
Lazer jij lekker op naar de chat met je tijdslijn. Dit is en blijft een forum voor gitaristen, hoop ik...
't moet toch niet erger worden op dit schijtforum...
goed, goed!! speelt heel lekker! zit qua sound tussen sg en les paul is. het felle van de sg en de ballen van de PRS! tis echt een heerlijke sologitaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
@ jorien: niet zeiken!!!!
Grappig, ik heb precies hetzelfde! Maar dan moet je wel even RHCP en The Darkness omdraaien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Top! Hep je foto's ergens gepost? Ben wel benieuwd naar 't beest... 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
staat in n heel eigen topic :D moet je ff de search gebruiken :)Citaat:
zoeken op prc mccarty is een goeie denk ik ;)
droffie....Citaat:
maak het jezelf EN ons dan niet zo lastig en zoek een leuker forum, of in ieder geval een forum dat beter bij je past ??
dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila dila
jajajajaja gezellig......
nou nog klitaarhero en we zijn weer compleet
EN NOU GODDOMME OPZOUTE NAAR HET TINA FORUM
VIEZE AANDACHTVRAGENDE STINKHOER
Ik ben voor FNaRK!
EN NOU OPZOUTEN NAAR JE GRAFKIST, AANDACHTEISENDE RETARD DIE ALLEEN MAAR KAN SCHELDEN IN CAPS LOCK EN GROTE LETTERS, EN NIET KAN MENGEN ONDER DE GROTE MENSEN, ONDANKS DAT IE ZOU OUD IS DAT JE HAAST EEN MUMMIE BENT, EN DUS MAAR WEER GAAT ZITTEN EIKELEN!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
WAT
KAN
JE
WEL!!!!!
loser
ik had eigenlijk wel verwacht dat kitaarhiero hier nog wel zou komen... of hebben jullie hem weggepest haha