Ja, anders wordt het hier zo'n Guitar.com daar is het ook weer eens in de zoveel tijd (om het uur) weer tijd voor een God bestaat!/god bestaat niet!/Jullie gaan allemaal naar de hel! - discussie
Printable View
Ja, anders wordt het hier zo'n Guitar.com daar is het ook weer eens in de zoveel tijd (om het uur) weer tijd voor een God bestaat!/god bestaat niet!/Jullie gaan allemaal naar de hel! - discussie
Ok, webmaster please close the topic!
New balls please....
en me topic was net op weg naar de 1000 replies! :smile: maar ja we gaan hier steeds verder off-topic
dit is echt zo off topic gegaan dat ik meedoe met off topic gaan
http://jambo.workhorse-akers.com/religious_truths.html
sluit em nu maar af webmaster!! :grin:
lolZ
God bestaat !!!! En hij heet John Petrucci
niet dat ik zo'n ongeloofelijke gitarist ben maar als ik soms een solo speel op b v cocaine van clapton ( jj cale ) of i'm so exited van de pointer sisters en ik laat um effe lekker scheuren en ik zie een deel van het publiek uit hun dak gaan ben ik al in de 7 e hemel en daar heb ik echt geen god voor nodig ,trouwens ook geen bier of weed ofzo gewoon mijn catalyst een goed geluid en m'n plectrum that's it !!
ja en wat heeft dat er mee te maken? we hebben het in dit topic over heel veel maar dit heet nergens iets mee te doen geloof ik.
ik wilde nog even over dat god in de discussie gehaalde reageren en dus stellen dat het er niet toe doet ....