Een kennis van mij gebruikt ook een Ce24 icm een Multitone en dat klinkt me toch geil! Reken maar dat ik ooit ook nog eens bezwijk voor een PRS!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Printable View
Een kennis van mij gebruikt ook een Ce24 icm een Multitone en dat klinkt me toch geil! Reken maar dat ik ooit ook nog eens bezwijk voor een PRS!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Zelf vind ik een PRS over een Mesacombo dè shit:p
\Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevelukather
O Oh, Gij zijt al bezweken:rockon:
PRS + Mesa: in your face! Deze combi is meer voor de PRS CU24 en de Tremonti.
PRS + Koch: subtieler......maar niet minder mooi. Deze combi is meer voor de Mccarty, CU22 en de Singlecuts.
IMHO.
Nee deze is een z.g new old stock en ik heb hem uit Amerika gehaald.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm
Mijn singlecut komt ook uit Amerika.
Mede dank zie de toen lage dollar.
De singlecut is een verhaal appart,ik heb deze gekocht na de lawsuit in 2003
Op de hals staat een 3 als bouwjaar en op de tag staat 23-01-2004 (dit is dus na de lawsuit) verder was hij ook een new old stock,het prijskaartje zit er nog op van 4880 dollar.
Dus van mij had Gibson de zaak niet te hoeven verliezen.
http://i70.photobucket.com/albums/i9...SSingle003.jpg
Grz Joop
telt een goeie namaak ook ;-)
http://hoodlum.gmta.nl/pics/Gitaren2.jpg
ik vind PRS met marshall er n beetje tussen in zitten. enerzijds heel mild en subtiel, en aan de andere kant blaast t de ballen uit je broek/tshirt (naar gelang geslacht).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
Zelf ben ik een enorme liefhebber van Marshall en de combi PRS Marshall is wat mij betreft erg goed.
Zonder Marshall zou ik me met elke plank een soort van "naakt" voelen.
Leuke thread geworden! Ook mooi om te horen dat zovelen mijn nieuwe PRS zo mooi vinden :D @Turboblues, Dark Grey klinkt het meest toepasselijk tot nu toe.
Maar laten we het wel bij echte PRS-en houden. Sorry Vester, een LC Hurricane is leuk maar haalt het (in ieder geval voor mij) op geen enkel vlak bij een echte PRS (CU24 dan). Zowel qua geluid, bespeelbaarheid, en zéker qua mojo :D