Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Jou mening leg heel wat meer gewicht in de schaal dan die van Al...
Nou da's een mooi compliment Nico ;-) Ik leg qua lichaamsgewicht weer wat meer in de schaal hehehe.
Citaat:
Waar ik me aan stoor is dat als andere mensen iets anders denken er gelijk gedaan wordt als ze randdebielen zijn.
Dat maak JIJ ervan, je zoekt nu de slachtofferrol op.
Het enige punt dat wij willen maken is dat je niet zomaar dingen na moet praten maar gewoon even zelf nadenken, zelf proberen dingen te begrijpen en vervolgens je eigen conclusies trekken. De materie is niet zo heel moeilijk en best interessant. In dit geval waren Al, Nico en ik het roerend met elkaar eens. Zeker als je zelf zegt dat je geen verstand van zake hebt is het misschien toch verstandig om open te staan voor wat anderen zeggen en te overwegen dat de zaken toch anders zijn dan dat je ergens op internet hebt kunnen lezen i.p.v. je angstvallig vastklampen aan iets wat je ergens gehoord of gezegd hebt. Je moest eens weten hoe vaak ik met de billen bloot ben gegaan... Zoals Nico al zei bestaan er geen domme vragen maaarrr... Als het antwoord niet is zoals je verwachtte, sta er dan wel voor open en ga niet volhouden dat je gelijk hebt. Misschien heeft men jouw vraag wel verkeerd begrepen, misschien heb jij hun antwoord verkeerd begrepen, misschien een combinatie van beiden, misschien had je net de "tolexer" aan de lijn bij Koch etc. etc.
Citaat:
Zoals Ateng gebashed werd door de zogenaamde experts vond ik gewoon belachelijk. Terwijl hij gewoon goed bedoelt zijn ervaringen postte.
Zoals altijd wordt er nu iets persoonlijks van gemaakt en dat is het gewoon niet. Ateng oogst wat hij zaait. Hij blijft zich krampachtig vasthouden aan iets dat niet klopt en weigert om te accepteren dat anderen het wel eens bij het rechte eind zouden kunnen hebben. Het is naar voor Ateng dat ie geen gelijk heeft, maar zou dan verstandiger zijn om niet vol te blijven houden.