:oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
militairen leren inderdaad hun verantwoordelijkheid kennen: Vertrouw je het niet > schieten
bijzonder veel amerikaanse criminelen zijn ex-millitairen
Printable View
:oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
militairen leren inderdaad hun verantwoordelijkheid kennen: Vertrouw je het niet > schieten
bijzonder veel amerikaanse criminelen zijn ex-millitairen
je vergeet dat een groot deel van de amerikanen in irak nu pas net geworven zijn... en geen jarenlange training haebben zoals de mensen in zwitserland
Heb dat ook gelezen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wormaap
Pff, dus besloot ie maar om DD omver te knallen. Sick F**k.
Idd een gitzwarte dag voor de metal wereld :-(
ik heb het niet over de amerikanen in irak, ik heb het over ex militairen die nu in de criminaliteit zitten, dat is al heel lang zoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntY
OK NU IS HET GEDAAN DIT TOPIC GAAT OVER DIMEBAG
als het al niet zwart was de mettal wereld maar ik vind het zeer triest horCitaat:
Auteur Bericht
Bluesbreaker Geplaatst: 09 Dec 2004 17:51 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
AntY schreef:
je vergeet dat een groot deel van de amerikanen in irak nu pas net geworven zijn... en geen jarenlange training haebben zoals de mensen in zwitserland
ik heb het niet over de amerikanen in irak, ik heb het over ex militairen die nu in de criminaliteit zitten, dat is al heel lang zo
Baco Geplaatst: 09 Dec 2004 17:28 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Wormaap schreef:
Op een ander gitaarboard las ik een verwijzing naar een post op het Damageplan forum van iemand die erbij was. Volgens hem zei de dader iets over hoe DBD z'n leven verwoest had door Pantera te verlaten en dat'ie daarom zo pissig was.
Een gitzwarte dag voor de metalgitaar.
Heb dat ook gelezen...
Pff, dus besloot ie maar om DD omver te knallen. Sick F**k.
Idd een gitzwarte dag voor de metal wereld
zoieso dat er artiesen worden neer geknald.
Dit is er zeer triest ik hoop niet dat dit soort dingen nog vaker gaan voorkomen
:o
Ik kan het niet bevatten. Ik ben al trouwe fan sinds Cowboys from Hell uitkwam. Wat een verlies. Toch echt wel een van de best of zelf de beste van de huidige metalgitariten. Nu hecht ik pas echt veel waarde aan de plectrum van Dimebag van het optreden in Den Bosch. R.I.P.
Man ik schrik hier wel erg van moet ik zeggen. Ik ken eigenlijk niet zo veel van Pantera/Damageplan. En Dime's gitaarsound kon me ook totaal niet bekoren, maar dat je zo aan je eind moet komen... Echt griezelig.
Wel jammer dat ze de schutter hebben 'uitgeschakeld', ik had graag z'n motief willen weten.
Mss komen ze er alsnog achter dmv vrienden enzoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
Volgens de geruchten zou die gast het gedaan hebben omdat hij Dimebag de schuld gaf dat Pantera uitelkaar was
volgens mensen die erbij waren , schreeuwde hij iets van dat hij kwaad was dat dimebag pantera had opgebroken.
de vermoedens worden ook steeds groter dat zijn broer Vinnie ook is neergeschoten , las zoiet in een CNN bericht dat vinnie viel en mensen op hem gingen liggen om hem te beschermen.