Dat wordt nu ook mijn plan. Is de beste optie.
Welk pedaal heeft het meest cleane booster effect zonder echt in een distortion pedaal te veranderen?
Geert
Printable View
Dat wordt nu ook mijn plan. Is de beste optie.
Welk pedaal heeft het meest cleane booster effect zonder echt in een distortion pedaal te veranderen?
Geert
Zvex Super Hard On.
Voor veel clean boost zou je moeten denken aan een 'Treble Booster' pedaal.
Zoiets moet je voor weinig zelf kunnen bouwen (als geld een probleem voor je is).
Marc
Treble Booster. Mmm. Ik heb wel wat geld. Geld was meer een probleem in de versterkermod business. Dat waren redelijk grote bedragen. Een pedaal is goed te doen.
En what about de Tube Screamer?
Wordt DIT je nieuwste SOAP Geert ????Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Teekens
b.face
Ok, ga voor de 4 x 12. En idd een Tube screamer. Met die combinatie gaat zelfs een transistorversterker nog lekker klinken. :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B.face
Hehehehehe! :lol:
hehehehehe
:evil:
Waarom ga je niet gewoon een winkel in om pedalen te testen?
De meningen op internet verschillen net als in "the real world out there" en dat betekent dat je dus vrij weinig hebt aan onze adviezen. Ik denk dat iemand als jij gewoon op zijn eigen oortjes moet afgaan.
Iedereen eigenlijk.
Ik moet dan wel een winkel hebben waar ze al dat spul hebben staan. De muziekwinkel in mijn stad heeft alleen DOD, omdat ie dat zo goed spul vindt. Ik dus niet. Ook moet ik dan wel mijn eigen versterker hebben. Schiet allemaal niet zo op.
Ik snap dat je eigenlijk niks aan al die adviezen hebt. Maarja, waarom bestaat dit forum dan?