Ik pak even chips en cola erbij! :cheerup:
Printable View
Ik pak even chips en cola erbij! :cheerup:
Crazy Vibes...
Voor het gemak heb ik even de meningen op een rijtje gezet:
- een pareltje
- beu gehoord 2x
- gaaf stemgeluid
- een beetje "pathetisch", vol opgeklopte dramatiek
- fantastisch
- verdient het, om tezamen met Milow en Gotye in een betonnen bunker in een baan rond Pluto geschoten te worden...
- dat fake stemmetje, dat verschrikkelijke gitaarspel
- beslist niet iemand die de klassieke gitaar gaat herwaarderen
- een gnoom met tergend lelijke geknepen aanstellerige zang erbij. Wat een troep, vreselijke rotzooi van de bovenste plank.
- er zijn eigen songs die best okee zijn
- dat ze op nylon speelt alleen omdat stalen snaren pijn doen aan haar vingertjes
- Een aantal jaren geleden had je Katie Melua die ik 1000x liever hoor zingen dan Selah
- na meerdere beschouwingen had ik het wel gezien en gehoord: dat afgeknepen stemmetje, dat kunstmatige klankje met dat vooruit geschoven kaakje. Ik vind het té gekunstelt.
- Zo'n hoofd en zo'n stem, dat wekt een associatie op.
- Huilmeisjes met een gitaartje. Da's voor mij de samenvatting van dit hele slag artiesten.
- Als zij synoniem is voor de herwaardering van de klassieke gitaar, dan ben ik dat voor de herwaardering van de bulbul Tarang en het euphonium!
- Denken jullie nu écht dat Selah Sue zélf vindt dat zij te vergelijken valt met een klassieke meester?
- Bof, herwaardering, het is niet omdat je op een groot podium terecht komt, met een nylon string, dat het een herwaardering is.
- Selah Sue met een goede begeleidingsband is best te pruimen, maar dat zal niet aan haar liggen.
- Een mekkerende geit die denkt dat ze kan scatten, met de blonde versie van het kapsel van Amy Winehouse...
- ik vind selah sue ook wel heel gaaf,
- Milow kunnen ze wat mijn betreft samen met Tom Barman, Selah Sue etc... etc naar de maan schieten.
- stuur die Selah Sue toch eens naar de kapper, maar haar coupe ala paardendrol met stro.
- Ik blijf het in ieder geval een pareltje vinden en gelukkig is smaak iets heel persoonlijks.
- Selah Sue... Wat een verschrikkelijke stem heeft dat mens zeg en inderdaad, die klinkers
- En waarom zingt ze alle lettergrepen los? Waar, is, dat, voor, no-, dig? He-, he-, he-, he-, he-, eel, erg, ie-, rie-, tant.
- En dat ze 2 akkoorden kent ben ik ook niet van onder de indruk.
- ik vind die maniertjes een beetje kunstmatig
- als ik haar maar niet meer hoeft te zien of te horen
- Selah Sue heeft een nasale stem en een irritante uitspraak.
- ze kent een paar akkoordjes waardoor ze zichzelf kan begeleiden op een nylonsnarige gitaar, omdat die minder deuken in je vingers maakt.
Tijdens het verzamelen van bovenstaande meningen heb ik even het aantal keer dat mij is gevraagd op te zouten geteld. Ik kom op 0 uit.
Volgens mij heeft er iemand een hobby nodig...(sorry maar nu ga ik ook in de feestvreugde delen).
Heb je dan niet gezien dat er gezegd wordt dat de ontsporing wel heel jammer is, dat de TS vraagt om het "op niveau" te houden, dat je gezegd wordt dat je lomp reageert, dat anderen er nikszeggende dingen bij slepen ? Daarvoor hoef je nog geeneens wat subtiliteit aan te voelen, het ligt er vingerdik op.
Ach, ik snap gewoon niet waarom je voortdurend moet komen zeggen dat iets slecht is, bij een groepje mensen die er leuk over zitten te praten. Doe je dat op café ook ? Als ze daar praten over spaghetti, kom jij ertussen geknald en schreeuw je dat spaghetti voor mietjes is ? En mijn reactie is heus niet alleen tegen jou, maar eerder tegen al dat gezeik hier.
Maar goed, je schreef niks terug, dus ik dacht: Dat is toch netjes van hem. Niet verder in discussie gaan, maar merken wanneer je bijdrage ongewenst is. Bij dezen ;) Dus ik blijf hier netjes weg, want ik heb hier evenmin wat te zoeken als jij... Ik vond alleen niet dat een 'nieuw' forumlid meteen dit gezeik moest horen.
Ik heb nooit gezegd dat SS voor mietjes is, of ook maar iets in die strekking. Ik heb mijn mening gegeven over haar zang- en gitaar kwaliteiten, net als vele anderen in dit topic.
"Overdrijven maakt de zaak duidelijk" is hier misschien een beetje misbruikt door mede-forummers, maar aanstoot nemen is ook een vak.
Als je niet tegen de mening van anderen kunt heb je niks op een discussieforum te zoeken.
...of zoals Dreverhaven zo mooi zei:
* Lagavulin inschenkt en Stilton aansnijdt *
:soinnocent: :D
On topic vanaf nu graag, anders gaat er een slot op.
bvd, LaurentB