http://www.youtube.com/watch?v=WAJlE...eature=related
..
Dat betwijfel ik oprecht. Voor zover bekend heeft hij i.i.g. twee of drie gitaren in de fik gestoken: één in Miami (anderen zeggen Astoria, Londen), ooit in het bezit van Frank Zappa, die hem aan zijn zoon Dweezil heeft gegeven (erfenisje...). Deze gitaar is te koop aangeboden voor 1 miljoen dollar, maar niet verkocht. Later wel voor de helft. De tweede was natuurlijk de Monterey-Strat. Die is nooit terug gevonden, maar een stukje daarvan is te zien in het Experience Music Project in Seattle. De rest ligt ongetwijfeld, al dan niet in z'n geheel, bij een toenmalige bezoeker van het festival. De hals was in ieder geval nog heel! Misschien zit die wel op een willekeurige Strat en weet de huidige eigenaar niet eens wat hij in handen heeft!
Over legendarische gitaren gesproken: je zal die Monterey-Strat terug vinden.... :)
Dat is toch een puzzel geworden? Ik dacht dat dit de orginele Monterey is/was.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...YZLxCALvf9CTpu
edit. Ik lees nu pas dat jij het ook over een "stukje" had.
Wat ik me nou afvraag.
Ben: heb jij die gitaar nou in je bezit, of staat hij nog bij je "kameraad"?
Mocht de deal niet doorgaan ben je er beter vanaf dan wanneer de deal wel doorgaat. Een lespaul van die leeftijd met die geschiedenis is behoorlijk geld waard.
Laat die manager toch lekker v.d. toren blazen! :stop:
Als je dit soort dingen al niet meer op "je eigen" forum mag zetten, nou dan maar geen deal toch?
Wel een ongelofelijk verhaal zeg (niet dat ik je niet geloof)!
Was niet mijn bedoeling, maar moest je verhaal op het einde niet waar zijn, dan denk ik dat het nog geen teleurstelling voor je is, het is op zich een mooie gitaar. Maar voor je aan de dag komt met een verhaal, zorg er dan eerst voor dat je ze gekocht hebt. Dan kunnen er twee dingen gebeuren dat de verzekering contact opneemt met de eigenaar en vraagt aan deze of hij zijn eigendom wil terugvorderen of niet, als dit het geval is zit je met een probleem jou geld is dan weg en de eigenaar heeft zijn gitaar terug. Soms zit er een morele waarde aan een gitaar. En voor hoeveel is in deze tijd deze gitaar verzekerd, dat weet je ook niet dit kan tien maal meer zijn dan jij er nu voor betaald ze gaan jou dan dit betrag terugvorderen. Omdat de verzekering na uitbetaling en terugvinden van verloren eigendom de eigenaar is van deze gitaar.
Groetjes.