Eigenlijk is het jammer dat de wedstrijd zo laat is gestart en dus is afgelopen. Anders hadden de 12 mooiste op een kalender kunnen schitteren :)
Printable View
Eigenlijk is het jammer dat de wedstrijd zo laat is gestart en dus is afgelopen. Anders hadden de 12 mooiste op een kalender kunnen schitteren :)
Er worden toch nog veel foto's gequote...
Dat is idd de rest van de gitaar :) Dank
Ik denk dat het niets uitmaakt of het onderverdeeld wordt. Ik heb al zeker fabrieksgitaren gezien die naast enkele zelfbouwers hoog scoren.
In de uitslag zou je kunnen onderverdelen.
Ik vind het altijd leuk om alle inzendingen te bewonderen. Hopelijk komen er veel.
Het idee is absoluut leuk, maar hoe stel je je zoiets voor?
De foto's die hier getoond worden zijn vaak geschikt gemaakt voor het internet. Een digitale kalender dan?
Voor drukwerk zijn foto's nodig in een hoge resolutie en er zal op een andere manier rekening moeten worden gehouden met het kleurgebruik tijdens het bewerken van de foto's.
Stel dat de 12 mooiste inzendingen aan die eisen voldoen, dan kun je je afvragen of het echt de moeite waard is een kalender te laten drukken. Ik denk het niet. Je zou hooguit hoge resolutie foto's ter download kunnen aanbieden, zodat iedereen z'n eigen favorieten-kalender kan samenstellen en zelf uitprinten op goed fotopapier. Maar ja, wie doet zoiets? :D
Als je een foto wil quoten dan kies alleen voor de tekst en knip de link van de foto er even tussenuit. Met het blauwe referentiepijltje kan dan alsnog iedereen zien waar je het over hebt.
misschien een mod tip? automatisch bij quoten foto's uit de quote halen? idee? moet toch kunnen..
gewoon [IMG] [/IMG] "cencureren" bij het quoten ...
edit: ik raaskal misschien wat
on topic: ik vind de epiphone les paul van "BartBlackMagic" toch het mooist ..ondanks hij erg standaard is, en geen gibson is. hij blijft mijns inziens het moois
Orpheo en GibsonDC/Charlotte zouden zich even moeten aanmelden, de kans is groot dat mijn stem op een van die gitaren valt.