Henri, je zult toch in het chassis moeten boren!
Je hebt namelijk twee gaten nodig, één voor de tweede master-volume potmeter, en één voor de footswitch, om de tweede master-volume in of uit te schakelen.
Printable View
Je hebt van die potmeters met twee knoppen ineen... Misschien een oplossing?
Ik heb een Roland VSR880. Daar zit zo'n dualknop op.
Ik heb liever 2 losse pots, vind zo'n dual pot altijd een beetje "briek".
Die vat ik ff niet. :???:
Nogmaals, in de low input komt een extra potmeter, en in de DI-jack komt de footswitch-jack om te schakelen tussen beide MV's.
De speaker out kan ik dan alsnog gebruiken om een full stack aan te sluiten. :rockon:
Ah, ok. Nu snap ik 'm. De Y-kabel dan evt. voor een full stack gebruiken... :ok:
Mooi spul Henry! Een 2203 staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Maar eerst van die inmiddels stoffige Rivera op zolder afkomen :chicken:.
Hey Roy, nog geen geïnteresseerden gehad, of die wilden natuurlijk te weinig betalen?
Ik heb 'em een hele tijd niet echt in de verkoop gehad (tweedehands markt was / is wat instabiel). Op zich wel wat reacties gehad, maar Rivera blijft een onbekend merk. De meeste bieden ook nogal onredelijk ("Voor 600 euro kom ik hem ophalen!" .. jaja, dan blijf maar thuis) of ruilvoorstellen tegen squier gitaartjes en zelfgemaakte ceriatone bouwvallen. Ik ga 'em toch maar weer eens op marktplaats zetten, daar krijg ik waarschijnlijk serieuzere reacties. Ik hoef niet de hoofdprijs, maar voor een prikkie gaat 'ie ook niet weg.