Ja, ik zal zeker wat plaatjes schieten. Maar een ander mag hem ook wel even vasthouden. Ik kom natuurlijk ook voor de Tele's, niet alleen om fotograaf te spelen. :)
Printable View
Ik zal m'n videocamera meenemen, maar ook voor mij geldt dat ik zeker niet de hele tijd zal staan te filmen.
Is er nog hulp nodig met het maken van een programma? Anders wil ik vanavond in mijn nachtdienst wel wat te doen hebben als je wil. Helaas kan ik zelf met mijn Tele niet komen, ik moet werken die middag/avond.
ben ik welkom met een 2007 usa telly?:speed:
Voor mij is het nog allerminst zeker dat ik erbij zal zijn. Om te beginnen zie ik m'n Tele waarschijnlijk pas weer in december. En om nu zonder Tele naar de tele-meeting te komen...
Wordt vervolgd.
@Vulv: gewoon komen. Anders hebben we ook geen hete, gewillige groupies!
Voor de rest: Na even wat andere prioriteiten en 'n zondagje rust, ga ik vanmiddag even heel erg hard aan de slag met alles, ook met Mr. Bluesbreaker z'n voorlopige programma en dan volgen ook vanzelf de reactie's op de PB's enz.
Note to self: HHendriks met Black and Gold Tele.
Als eerste:
Wil iedereen die komt onderstaand lijstje invullen en retourneren? En dan het liefst naar m'n gewone mail die bij m'n contactinfo staat. En dan wel je nick er bij zetten anders weet ik het nog niet...
Het lijstje:
Merk en type Tele:
Body:
Neck:
Fingerboard: (met radius)
Pickups:
Bridge:
Strings:
Eventuele modificatie's:
Wat betreft het vastleggen van de meeting: Kim Wilson neemt een fototoestel mee en H.Huisjes 'n videocamera. Alleen willen de heren niet continu aan het filmen/fotograferen zijn. Dus of er nog andere onder ons zijn die daar wel aanleg voor hebben en dat dan ook wel willen doen.
Verder blijf ik vragen om een extra gitaarstand, zeker nu er weer wat extra aanmeldingen zijn.
Ook kreeg ik het verzoek om te vragen of iedereen met respect met de spullen en instrumenten van anderen om wil gaan. Dus geen onnodige bucklerash en (per ongeluk) omvallende gitaren e.d. Ik ga er vanuit dat we allemaal volwassen zijn en normaal met elkaar en elkaar's spullen om gaan. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om er nog 'ns op te wijzen.
Verder zijn we achter de schermen bezig met het programma en de indeling en wordt het tijd dat ik iig even op papier verder ga (lees: draaiboek maken en dingen verder uitwerken).
Anyway kiddie's, ik ga nu m'n bed in en ga er vanavond weer mee verder.
Voor vragen en opmerkingen: mailen aub!