Ik moest hier hard om lachen maar ben te dom om door te hebben waarom.
:seriousf:
Printable View
Ik voel me echt een n00bje...
Ik dacht heel de tijd dat 'Rhytm' het brug element was... Blijkt dat dus je hals element is, ik maar raar vinden waarom mijn akkoorden zo wollig klonken...
Zijn die standaard snaren die erop zitten trouwens vaak zo kut dat ze niet te stemmen zijn? Want ik blijf draaien aan die mooie grover tuners maar in tune blijven doet ie niet :P
De gitaar komt overigens gewoon uit een winkel in Duitsland, yey.
vaak zijn die kut ja.. nieuwe snaren opleggen .. mocht t blijven.. misschien even grafiet in topkam smeren..
heeft hier goed geholpen..
Dat zal ik morgen wel proberen dan :)
Het was de bedoeling om even het ding op te pakken voor het eten...
Moet nu nog steeds eten :lp:
Wat een fijn ding :rockon:
ga maar eten ja;) en rock on!
Interessant. Ik reageerde op iemand die zei dat de fabriek die die Epiphones maakte gewoon doorging nadat het contract met Gibson was afgelopen. Je hebt dan dus dezelfde gitaar, alleen uit een periode dat de fabriek geen contract heeft met Gibson. En jij denkt dat die gitaar dan opeens minder speelt en minder goed klinkt?
Ik dacht dat die opmerking in je sig over de 'Gibson Inlichtingen Dienst' een geintje was, maar je gelooft er echt in of zo? Dit begrijp ik dus echt niet.
Ghehehe, ik zit op het moment niet zoveel op MP dus als je nog een vooraadje neppiephoneys af wilt zul je je slag moeten slaan. Zorg ervoor dat je Geert 1976 weglokt met een echte Gibson die op de bodem van de oceaan heeft gelegen voor €50,- met een adres in oost Duitsland. En sla de glasvezel kabel doormidden zodat midwolda geen internet meer heeft.
Ofzo :p
mooi!zo wil ik er ook 1 en dan 2 emg's erin:d