-
Haha, wou precies hetzelfde posten.
Beetje kut als je merkt dat je automatische stemmingsysteem niet werkt midden in een nummer ;p.
Overigens wekt de gitaar wel een lichtelijke GAS op, maar zal hem dan toch wel ff eerst HELEMAAL onder de knie willen hebben en grondig getest willen hebben wil ik er het podium mee opstappen.
Trouwens, misschien een domme vraag, maar kun je de gitaar ook gewoon handmatig stemmen?
Gezien ik zelf vaak bijvoorbeeld de lage E een stuk lager zet omdat die nogal wat speling heeft qua aanslaggevoeligheid.
-
ik weet wel dat je de gewone robotgitaar ook gewoon kan stemmen met de hand ja:P dus dan zal deze dat ook wel kunnen
-
Ja kan bij deze ook, nog beter als bij de vorige. Daarnaast zijn de tuners kleiner, sneller en gebruiken minder stroom.
-
Technisch gezien vind ik al die dingen fantastisch. Als gitarist zegt het me niets. Handig dat je snel in een totaal andere stemming staat, maar voor de rest kun je beter zelf leren stemmen. Anders hoor je sowieso niet eens dat je gitaar vals is.
Mocht ik ooit nog eens besluiten weer een motor te kopen dan moet die een kickstarter hebben, geen elektrische. Zoiets.
-
Walgelijk.
Beter brengen ze wat meer betaalbare reissues uit zoals een fatsoenlijke sg junior of special die geen 4000 euro kost. Lijkt mij succesvoller dan deze troep die niemand gebruikt.
-
tsja de hoge prijzen maakt het wel weer exclusief:P
-
en de exclusiviteit is wat de gibson gewild maakt
-
Gibson Dusk Tiger
De walgelijkste Gibson ooit !!!!!!!!
-
-
Nu kopen, luitjes. Over twintig jaar zijn ze het dubbele waard.
(Je euro's nog maar een kwart, maar ja... :D)