dan heb ik er een keer of 4 overheen gelezen:P
Printable View
dan heb ik er een keer of 4 overheen gelezen:P
:D lol!
Ga je de knoppen nog wel schoonmaken?
Mooi man!
Ik zou het ding precies zo laten als ze nu is. Daarmee vertel je gelijk het verhaal erachter. Mooi stukje geschiedenis met enkele spannende, in nevelen gehulde zijsprongetjes. Het zal je maar gebeuren, voor 100 euri een Gibson Les Paul scoren dat speelt en klinkt als de beste (ik hoop het voor je, zo dat niet perfect zijn?)!!!
:crazyhappy:
ik zou'm gewoon zo laten, ook geen nieuwe logo's opdoen ofzo
(trouwens, anders ga je honderd keer moeten vertellen hoe ie eruit zag toen je'm kocht)
Wow, voor honderd pleuro had ik hem ook wel willen hebben :dontgeti: Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar geert.
Je moet gewoon iedere dag drie uur op Marktplaats, 2e handsnet etc rondhangen, steeds de eerste pagina vernieuwen, en gelijk op de koopjes duiken. Ook moet je op zaterdag alle vlooienmarkten en braderieën aflopen. Verder moet je natuurlijk op de hoogte blijven van alle ins en outs door dagelijks twee uur op Gitaarnet rond te hangen zodat je geen imitatie spul meeneemt voor een veel te hoge prijs. Dan vindt je één keer per jaar zo'n deal.
Wat je dan nog moet incalculeren is dat het werk wordt. Je bent dus per jaar (3x365=1095) + (2x52=104) + (2x365=730) = 1929 uur bezig. Als je dan in je normale werk zeg €20 per uur verdient (dat is jouw tijd dus waard en je had ook kunnen overwerken ipv op gitarenjacht te gaan) dan kost zo'n gitaartje dus eigenlijk €100 + €20x1929= € 38.950,00!
:seriousf::seriousf::seriousf::seriousf:
dat is wel een goede redenatie voor het niet op zoek gaan naar zon koopje.. opzich kan je zoiets ook best wel toevallig tegenkomen.. soms heb je geluk soms iets minder..
bekijk het zo.. je zou zeggen dat de kans dat je met een dobbelsteen 6 gooit 1 op 6 is..
je kan ook concluderen dat het 50 procent is.. want "je gooit het, of je gooit het niet"
maar ik dwaal denkik te ver af..
ik vind dat flitslicht wel goed heeft nagedacht opzich;)
Whahah, tja heeft een kern van waarheid, maar ik betwijfel of Geert een dusdanige hoeveelheid tijd er in stopt. Ook mag je me vertellen waar ik €20 netto per uur kan verdienen, ik houd me aanbevolen :seriousf:
Laatste klopt niet, je gooit het, of je gooit het niet, niet, niet, niet of niet. Blijft dus een kans van 1 op 6. Maar waarschijnlijk neem ik je weer veel te serieus ;)
Whahahahaha:seriousf:briljant ! :ok:
dan zijn mijn gibsons dus echt de koopjes hiero.