Dat wordt een leuke dag, de 14de :)
Muse + Biffy Clyro :blast:
Printable View
Dat wordt een leuke dag, de 14de :)
Muse + Biffy Clyro :blast:
Heb ze gisteren in Antwerpen gezien! Toevallig eigenlijk, want ik ken de band helemaal niet. Maar ze zetten wel een straffe show neer. Prima! Z'n geld wel waard in ieder geval!!
Yeah, vanavond is het zo ver! :D Ik ga me nog even douchen, en dan gaan we zometeen weg. Jammer genoeg is het wel een tering eind rijden (uurtje of 3/3.5?) maar het gaat het zeker waard worden! :D
Voor de rest die ook gaat: Veel plezier!
nog een kaartje weten te bemachtigen via iemand van de stundenten vereniging. mijn dag kan niet meer stuk:crazyhappy:
Mijn collega belt net dat als ik rond 1900 bij Ahoy ben ik mee naar binnen mag:ok: Even wat dingen afzeggen en dan gaan we:rockon:!!!
de tering wat een vette show was dat zeg!
Zeker, Muse is koel! Zowel voor ogen als oren!
Ja echt een topavond gehad :rockon:
Teeeeeeeeeeeering, what de fuck hey.. Wat een show!
Ik werd idd het meest verbaast door het podium en de visuals. Die waren werkelijk prachtig. Ik vond het erg mooi hoe de beelden van de spelende mannen werden geblend met computervisuals of gewoon werden bewerkt.. Supervet dat de visuals gewoon op die dikke vette boxen zat.. Ik vond het qua show de beste show die ik ooit gezien heb.
Qua band, AWESOME!! Jezus wat speelden ze ook fucking goed. Niet normaal. Dikke kippenvel momenten. Vooral bij Map of the Problematique.. Geweldig! Setlist was echt prima in orde als je het mij vraagt..
Sowieso de beste show die ik ooit gezien heb.
ps. Qua nummers, let niet op de volgorde:
Uprising
The resistance
New born
Map of the problematique
Supermassive blackhole
Knights of cydonia
Time is running out
Hysteria
Stockholm syndrome
Starlight
Plug in baby